Taizeme-paradīze zem apgāztā mēness.2014.gada novembris-4 nedēļas vienatnē - mugursomu plecos.2.daļa

..OK...paturpinu vēl kaut ko.(sāciet lasīt ar iepriekšējo ierakstu, šī ir otrā daļā) Puketas iespaidi nu ne sevišķi.Es gan speciāl.lai redzētu īsto)nevis tūristiem domāto) Puketu,apmetos tirgus rajonā. Nu..tad arī redzēju visu ko gribēju. Viesnīca bija laba,viss ok,BET-jau soli aiz tās sliekššna sākās Taizeme ne pa jokam!Smirdoņa....troksnis...pārtika vien tajiešu,ar kuras ēšanu man diez ko tomēr neveicās..man jau nācās elpot nevis caur degunu bet caur muti,lai nerautu uz augšu,kur nu lai es to ēstu...Pāris reizes pamēģinā'ju..bet tomēr neveiksmīgi.Nē,tajiešu (ne tūristiem domātais) ēdiens tomēr nav manējais. Savu angļu valodu šeit(tāpat kā daudzos Taizemes no tūristu takām nost esošajos nostūros)es droši varēju kārt uz nagliņas! Un tas,ja tajietis smaida,un saka"jes,jes",un kaut kur tev rāda teiksim ceļu,tas nebūt nenozīmē,ka viņš vispār kaut o ir sapratis no tava teiktā! Bet turpinot par Puketu-redzēju pa īsto....smags variants. No Puketas lidoju uz Singapūru. Ar AirAsis protams,pa lēto-60 eirii turp atpakaļ. Dzīvoju hostelī pie pašas promenādes... Un biju sajūsmā.... Te nu ir vieta,kuru iesaku visiem,kas vien ir Taizemē jeb tai reģionā. Hostelis 25 eiriki,par hoteli neiet runa...bez 150 nebūs. Dārga zeme,bet tas nu ir to vērts,lai pāris naktis(jo dzīve jau te sākas protams pēc tumsas iestāšanās) te pavadītu. Nokļūšana no lidostas vienkārša,jo metro sistēma.Civilizācija... Bangkoka-tas nav mans lauciņš. Zelta Budas diemžēl mani īpaši neinteresē....arī tirgošanās ne...Protams,suvenīrus pērciet te,lai gan būs lietas,kuras būs tikai uz salām,šeit vienkārši nav. Bangkokā centīšos neiegriezties,jeb ielidot-un tai pašā dienā tālāk . Jā,no Bangkokas ņēmu exkursiju uz Kwai upi,ta ziloņi.dzelzceļš ,ūdenskritums ...pusstundas kuģojums ar plostiem.. Neiesaku. Es sauktu par haltūru,bet jāredz jau viss. Ziloņi vien ķeksīša pielikšanai...plostošana ar tāda nenopietna. Nu...bet tā ka man bija jāizšškiras,vai pavadīt līdz lidojumam uz Trangu(dienvidi)lieku dienu Bangkokā,vai atrast kādu alternatīvu-šī dienas exkursija tomēr bija labākais laika pavadīšanas veids. Jā,vēl par autobusu-starts no Railay-finišs Bangkoka. 800 TBT(laiva,pāris mikriņi,VIP autobuss),15.00 -05.30 biju Khaosan Road. Ja vajag šo posmu,labs risinājums,vienīgi jāpadomā par apģērbu,jo" slimība" parastā-pārkondicionēti!!!! Par Surathani-nevajag (VILCIENS)iebraukt vakarā vai naktī. Transports uz pilsētu vienīgi taksometrs(tas ir rollerists,200 TBT),tā stacija ir ellē pa kreisi,kādus padsmit km no pilsētas. Aonanga-pilna ar krieviem(pat cenas jau norādītas šai mēlē),Puketā TV pat 4 kanāli krievu valodā..... Brauciet uz mazajām vietām...tur nekā tāda nebūs. Par naudu-man bija reāli tā "naudas josta". Iesaku. Varēsiet daudz mierīgāk justies,nenervozēt par iespējamo palikšanu bez centa kabatā. Man bija arī apdrošināšana-30 eiriki. Tomēr drošāk,ja rodas kādas reālas problēmas. Par pārtiku-ir forša uz iesmiem ceptās zivteles,arī vistiņas,augļi. Vislabāk tomēr tirgū,būs daudz lētāk. Banānu ķekaru pirku pat par 20 TBT,liels mango-50 TBT. Ūdens-pirku protams,bet tiku dzērusi arī daudzreiz no krāna!!!!! Un dzīva.. Džungļos iepazinos ar vietējā bāriņa džekiem,kas tā arī pateica,ka ledus,ko visi pieraduši kokteiļos tomēr lietot,ir NO KRĀNA!!!! Nu tad...secinājumus izdariet paši.. Ok...pietiks. Ja jautājumi būs,ir daudz ko atbildēt,vienkārši uzjautājiet. Bildes draugos variet apskatīt,nedaudz ir-Aija Dziedātāja