Vasara šoziem

Iepriekš par Apvienotajiem Arābu Emirātiem (AAE) man bija visai maz informācijas. Paldies tiem, kuri palīdzēja izdarīt izvēli starp Ēģipti un AAE. Valsts vienkārši fantastiska (ņemot vērā tās atrašanās vietu), modernas pilsētas, superīgi pludmales parki, tuksnesis un protams sakārtota apkārtējā vide. Dzīvojām Dubaijā, ko iesaku darīt arī citiem, iespējas ir daudz lielākas, kā piemēram, izmantojot taksometrus un sabiedrisko transportu, var plānot lieliskus maršrutus un ekskursijas- uz Jumeiru (Burj Al Arab, Madinaat komplekss), uzbraukt ar liftiem Emirates Towers 53. stāvā un papusdienot, kā arī apmeklēt Global Village, Creek Park, utml. Ļoti patika Jumeira Beach Park un Mamzara Beach Park, bet protams safari pa tuksnesi ar džipiem ir labais!!! Varu pačukstēt tiem, kas dosies septembrī, izmēģiniet jaunatklāto sniega slaloma un snowborda trasi ar 400 m nobraucienu!!! Līdz šim nav bijusi īpaša vēlēšanās kaut kur atgriezties, bet uz AAE varētu aizbraukt pēc 2 gadiem, lai atkal pārsteidz jaunumi!!!