Caminito Del Rey /Spain / (viena no pasaules bīstamākajām takām)

Caminito Del Rey, kādreiz viena no bīstamākajām takām pasaulē, tagad jau atjaunota un piejama pilnīgi katram.

Devos turp ar cerību iepazīt cik gruta tad ir šī slavenā taka, ko tik labi reklam;e sociālajos tīklos. Apkrāvies ar dažādu fototehniku un pilns apņēmības gāju virzinā augšup, savu sākumpunktu izvēloties Alora netālu no EL chorro Stacijas, ko iesaku darīt arī piln;igi katram, tur ir ērta, bezmaksas stāvvieta un ir veiglāk atrast.

Ticis līdz takas sākumpunktam, es jūtos vīlies, jo no bīstamības te nav palicis pilnigi nekas, tagad tā ir pastaigu taka pilnīgi jebkuram vecumam. Viss ir norobežots un ir izveidota taka pa kuru var droši pastaigāties, taču, neskatoties uz manu vilšanos, gaidot adrenalīnu un bailes, tagad šī taka paver iespēju baudīt tās ainavu. Nonākot līdz tiltam var tikai iztēlotis kā būtu, ja nebūtu šo margu, kas neļauj vējam tevi aizpūst prom, spēčīgs vējš un klintis, to vidū jūties pavisam maziņš un vājš.

Takas garums ir apmēram 5km, tagad tā dod iespēju mierīgi fotografēt, apstāties, atbalstīties, izpētīt ainavu, vērot kā šeit noris dzīvība, sajust tās atmosfēru. Šo taku var veikt ļoti ātri, es pat redzēju kā cilvēki tur skrien, šķiet sporta pēc, taču es iesaku neskriet uz priekšu, bet gan nesteidzīgi to aplūkot, tur ir tik daudz ko redzēt

Biļetē, ko saņēmu pēc interneta reģistrācijas ir dots laiks - 5h, izmantojiet tās lietprātīgi. Tagad taka ir paredzēta kā atpūtas gājiens. No kalniem tā ieved tādā kā mežā, kur var patverties no saules, atpūsties, apēst līdzpaņemto sviestmaizi vai mierīgi parunāties ar ceļabideru vai kādu ko vēl nepazīsti. Turpinot ceļu, sāku nožēlot, ka esmu paņēmis tik daudz nevajadzīgu lietu, man līdiz bija divi statīvi, pat trīs, DSLR, GoPro un tā aksesuāri, viss tas bija tik lieks, jo vienīgais, kas man būtu nepieciešams ir ūdens un kāda sviestmaize ko iekost. Sasniedzis Ardales, takas beigas, es devos atpakaļ uz sākumpunktu, pa šo taku var pastaigāties šurpu turpu, neviensn neko nekotrolē, vienīgi ienākšanu piereģistrē. Jāsaka godīgi, dodoties atpakaļ es pamanīju lietas, ko iepriekš nebiju pamanījis.

Tagad es līdzi paņemtu tikai Go Pro un mobīlo telefonu, ta sir viss, kas ir nepiciešams, lai uzņemtu tūristu tipa bildes, ko ievietot sociālajos tīklos. Ar mūsdienu telefonu ir iespējams uzņetm satriecošas bildes dēļ funkcijām, kas visu izdara tavā vietā. Diemžēl ne video, ne fotogrāfija nespēj nodot sajūtu, kad tevi cenšās nogāzt vējš vai cik mazs un vājš tu jūties esot blakus šīm klintīm, katram ieteikti savā Spānijas ceļojumā iekļaut šo pastaigu taku, taču negaidiet briesmas, jo tur tādu nav! Atcerieties - Ceļojums ir jāizbauda, nevis jādokumentē, jo ja nebūs sajūtu un iespaidu, tad tās būs tikai bildes. ...