Ceļojumi nelielās grupās: Sajūtu diena Valmierā!

Šoreiz stāsts nebūs par Valmiermuižas alus darītavu un Sajūtu parku, jo šie apskates objekti ir pietiekoši plaši pazīstami un zināmi. Apzināti maršrutā iekļāvu tādus objektus, kurus nebrauc skatīt klasiskajā Valmieras puses iepazīšanas tūrē, bet kuri ir gana interesanti, lai tiem veltītu savu laiku.

Ceļā uz Valmieru vispirms iegriezāmies "Zilver" mājas vīna darītavā, kas atrodas pie Siguldas. Tā kā bijām atbraukuši nedaudz par ātru, tad nolēmām apskatīt turpat netālu esošo Saltavotu. Vairāk par pašu avotu gan mūsu uzmanību piesaistīja blakus esošie Ancīšu dīķi, kuru apkārtnes miers un klusums tā vien vilināja uz brīdi aizturēt elpu un baudīt dabas burvību.

"Zilver" mājas vīna darītavā saimnieks laipni izstāstīja gan saimniecības vēsturi, gan izstāstīja kā tad vīns top. Tālāk sekoja vīna degustācija. Piedāvājumā ir gan ceriņu, gan ābolu, gan cidoniju, gan daudzi citi vīni. Par vīna garšām nerakstīšu - katram sava gaume.

Nākamā pietura sekoja Beverīnas koka skulptūru parkā. Šeit nu ir tā vieta, kur darīt ir ko gan bērniem, gan pieaugušajiem un var vien nenobrīnīties par skulptūru autora izdomu. Vispirms no sirds varējām izspēlēties ar dažādām lielākām un mazākām galda (un ne tikai) spēlēm - gan palauzīt prātu figūru salikšanā, gan izmēģināt savu līdzsvaru, gan atcerēties skolas laikus un uzspēlēt krustiņus un nullītes. Parkā mūs sagaidīja gan Simpsonu, gan Flintstonu ģimene, gan dažādi citi tēli. Izgājām arī Šausmu labirintu un paviesojāmies pie raganas.

Pieaugušajiem interesantāks liksies labirints, kurā ieeja tikai no 18+ gadiem. Mums par šo labirintu radās dalītas sajūtas. It kā jau viss būtu labi - dažādas iztēli rosinošas figūras, iespēja aizņemties kādu ideju, bet... Bet kaut kas pietrūka vai iespējams bija par daudz.

Tālāk devāmies uz Valmieru. Šoreiz Valmieru izvēlējāmies apskatīt no Gaujas puses, tāpēc devāmies izbraucienā ar Gaujas tramvaju. Paldies "Ežiem", ka organizējat šadus izbraucienus un paldies par atraktīvo kapteini Mārtiņu, kas braucienu (un gatavošanos tam) padarīja interesantu un neaizmirstamu. Brauciens ilgst aptuveni 40 minūtes, bet laiks paskrien nemanot.

Sajūtas var meklēt gan labi zināmos, gan arī ne tik pazīstamos apskates objektos. Valmierā un tās apkārtnē ir vēl daudz un dažādi ievērības cienīgi apskates objekti, tāpēc meklējiet sajūtas Valmieras pusē!

Objektu kontakti:

"Zilver" mājas vīna darītava zilver.lv

Beverīnas koka skulptūru parks koka-skulpturu-parks.mozello.lv