Metzingen shopping guide

Šo tēmu nolēmu aprakstīt tīri informācijas nolūkos, jo pati tur esmu bijusi pāris reizes iepirkties un domāju, ka daudziem tas arī noderēs! Metzingen - neliela outlet (preču tirdzniecības vieta) pilsētiņa, Vācijas dienvidos. Ja precīzāk tad 34 km uz Dienvidiem no Štutgartes. Nokļūšana. Iespējas noteikti ir daudz un dažādas, bet mums no Rīgas vienmēr visērtākā ir likusies šada: Izlidojam no Rīgas uz Frankfurti ar Ryanair, iepriekš Europcarā ir rezervēta mašīna. Braucām 4 cilvēki, visi brauc pirmo reizi, izņemot mani. Visi sakārdināti no maniem iepriekšējiem stāstiem par iepirkšanās un cenu paradīzi. Hahn lidostā, mums ir norezervēts WV Touran, lai pašiem ērti un mantas ir kur salikt. Bet kaut kas rezervācijā ir nojucis un mūsu Tourans jau or aizbraucis. Bet nekas, tikām pie Ford c-Max. Priekšā mums ir garš ceļš uz Metzingenu 249km, kas aizņem apmēram 2,5h. Pa ceļam esam plānojuši iebraukt apskatīties arī Frankfurtes debesskrāpjus, jo tāpat tas ceļš ved garām, un tā kā ir jau pēcpusdiena mums laika ir diezgan, jo šopinga sākums ir plānots tikai rītdien. Mūsu c-maxam izradas ir salauzts CD atskaņotājs un nolauzta antena, bet to mēs kompensējam klausoties mūziku no telefona, sarunās un jokojoties. Pa ceļam apstājamies, jo esam pa kluso sagatavojuši pārsteigumu mūsu līdzbraucējai, kurai tajā dienā ir dzimšanas diena.. lidojošies spīdīgie papīrīši nolido netīšām viņai pār galvu, svilpītes un šampānietis... esam Frankfurtē am Main. Frankfurte ar neko īpašu nepārsteidza, vienīgais tie daži debesskrāpji.. bet kopumā atstāja patīkamas pilsētas iespaidu. Braukt pa autobāni uz Metzingenu ir liela bauda, bet ne ar c-max. Kamēr visi Audi, BMW laižās mums garām, un pēc minūtes vairs nav saredzami tālumā.. mēs dudinam uz 170km/h, jo vienkārši ātrāk viņš neiet :) Bet apmēram pēc 3h ceļā, ar krēslas iestāšanos esam Metzingenā, kur iepriekš esam noīrējuši mājiņu. Aizmāršības dēl, biju atstājusi mājās adresi, un gps tika vadītas visādi aptuveno ielu nosaukumi, pēc sarunas ar vietējiem (pie mums viņus sauktu gop-stop :)), atradām savu mājiņu, kura atradās mazā ciematiņā Dettingen 4km no Metzingenas centra. Rītu sagaidīt bija grūti, it īpaši manām kolēģēm, kuras tur bija pirmo reizi. Visi augšā bija jau ap 7.. un tad sākās nepacietīgā gaidīšana līdz 10, jo visi veikali verās vaļā 10. Jau staigājot gar veikalu skatlogiem un gaidot atvēršanu, viena kolēģe pamana, Nike apavus pa 20eiro, un viņai sākās panika, tur tiešām ir tik lēti??? (vīriešiem to nesaprast.. ) Pēdējās manas norādes, kurus veikalus pirmos, kurus otros apmeklēt, noruna katru stundu satikties pie stāvvietas, lai atbrīvotos no iepirkuma maisiņiem un starts! Outlet City Metzingen ir tirdzniecības pilsētiņa, kurā pārsvarā visos veikalos ir atlaides no 30%-70%. Tajā ir divi centri pirmais ar orentieri HUGO BOSS, otrais SAMTFABRIK. Vispopularākais ir HUGO BOSS. Tajā ir apmēram 30 brendu veikali. Vislielākais ir Hugo Boss, kurā tiešām cenas ir smieklīgas salīdzinot ar mūsu valstī pieejamo. Piemērs, labi HB džinsi 50-100 Euro... Ir arī Hugo Boss shoes, kur cenas runā pašas par sevi. Tur ir tādu brendu veikali kā Burberry, Lacoste, Escada, Esprit, sOliver, Marco polo, Ralph Lauren, Diesel, Roxy, Puma, Nike... un daudz, daudz citi. Es neesmu viena no ķertajām, kura nesās pēc brendiem, bet vienkārši redzot tās cenas kuras tur ir, un salīdzinot ar to, kas notiek mūsu apģērbu tirgū.. vienkārši rokas neceļās jau kuro gadu, Rīgā nopirkt sev kaut ko. Man nav nekas pretī valkāt Hugo Boss kurpes no iepriekšējās sezonas kolekcijas pa 40 euro, jo es zinu, ka Rīgā par šadu naudu jau,manuprāt, tirgū normālas kurpes nopirkt nevar :)) Tas pats attiecās arī uz Esprit, kurš ir manas garderobes pamatā. Pēc tā veikala apmeklējuma, ieejot Rīgas Esprit veikalos rodas sajūta, ka mums atsūta kolekcijas pārpalikumus, kurus nepērk citur, un vēl uzliek ceņiku x10. Par otru centru SAMTFABRIK, varu teikt to, ka jāaizbrauc uz turieni tikai pārliecināties, ka tur nekā nav :) Kaut gan kādam varbūt iepatiksies veikals, kur ir apģērbi speciāli golferiem, vai Pier Carden vīriešiem domātais apģērbs. Ko es ieteiktu tur noteikti daiļā dzimuma pārstāvēm, veikals Oilily. Žēl, ka pie mums viņa nav, bet labi vien ir, ka nav. Diez vai mums būtu tādas cenas kā tur. Brīnišķīgas lietas un krāšņas somas. Ieteiktu neaprobežoties tikai ar centra veikalu apmeklējumu, bet pabraukāt pa pilsētu un paskatīties veikalus apkārt, jo tur visos veikalos ir īpašās cenas no 30-70%, tur ir viss - apavi, somas, rotaļlietas, ādas izstrādājumi.. Grūti ir aprakstīt to, jo varbūt tas ir mans tikai subjektīvais viedokilis, bet pēc šīs šopinga tūres redzot savu kolēģu mirdzošās acis, es atkal pārliecinājos ka esmu trāpijusi 10niekā. Tā mēs tur skraidot pa veikaliem pavadijām 2 dienas no 10 am līdz 7 pm, jo ar vienu būtu stipri par maz. Arī gastronomiskās baudas tur var iegūt diezgan lielā radiusā, kaut gan pilsētiņa nav liela, bet tur ir pietiekoši daudz kafejnīcu un restorānu. Un cilvēki tur ir ļoti laipni, jo viņi sparot, ka vislielākie viņu pilsētiņas ekonomikas atbalstītāji ir tieši tūristi, kas tur atstāj ne mazas naudas. Vienu vakaru izmantojām mūsu c-max burvību un pabraukājām pa Metzingenas apkārni, brīnišķīgi kalni un lejas... romantiskas vietas piknikiem siltā laikā. Viss zied! Vakarā uzrīkojam lieliskas vakariņas mūsu apartamentos, neiztrūkstoša ir ik vakara modes skate, kad tiek atrādīts viss, kas pa dienu ir iegādāts.. Pēdējā dienā ceļamies agri, ap 4, jo jātiek vēl līdz Hahn, jo lidmašīna uz Rīgu ir ap 7. Pēc lielas maldīšanās, jo migla ir nepārredzama, veiksmīgi esam galā. Noliekam mūsu draudziņu c-max stāvvietā un dodamies uz check-in. Izrādās, ka mūsu bagāža ir nedaudz par smagu.. šo to nākās uzvilkt jau mugurā. Bet viss norit veiksmīgi un esam atpakaļ jau Rīga.. tikai ak vai. Kolēģes bagāža ir pazudusi. Asaras pa gaisu.. visa iepirktā manta pazudusi, tas ir saprotami :) Bet sazvanīšanās ar Hahn lidostu un viss ir kārtībā, vienkārši nepaspēja ielikt. Bagāža atlidoja ar nākošo reisu un tika piegādāta uz mājām. Vēl tikai atliek piebilst to, ka Metzingena ir vislabākais outlets Vācijā. Zinu, ka daudzi brauc uz Berlīni B5 vai B6 laikam viņš saucās, bet pati tur biju interses pēc pirms 2 mēnešiem.. bet nu ziniet, Berlīne pat ne 10% nestāv klāt Metzingenai. Nu gan var pielikt punktu. Izmaksas: Rīga-Hahn-Riga - 28ls Mašīnas īre+benzīns uz 3 dienām, braucot 4 pers. ~ 25ls/cilv. Mājiņa, 3 ist. uz 3 dienām ~ 35ls/cilv Iztērēt iepērkoties, no personīgās pieredzes varu teikt, cik paņemsi līdzi, tik iztērēsi :) Tāpēc, vajag ar prātu un 2x padomāt, vai man tiešām to vajag. Noderīgi linki: http://www.outletcity-metzingen.com/ http://www.ryanair.com/site/LV/ http://www.metzingen.de - šeit var atrast info par nakšņošanas iepējām. Jaukus pirkumus!