ATPŪTA PIE JŪRAS UN PELDĒŠANĀS AR DELFĪNIEM!

Kad ir jau pabūts vairākkārtīgi Turcijā, Grieķijā vai kādā citā populārā atpūtas vietā, kur mūs aizved tiešie čarterreisi pienāk brīdis, kad sāc meklēt kaut ko jaunu, interesantu, tādu, kas atstātu dziļas un neaizmirstamas emocijas. Meklējot tādas iespējas atradu burvīgu vietu, kur apvienot atpūtu jūras krastā ar iespēju uzlabot veselības stāvokli, atbrīvoties no stresa sakrātājām negācijām, iegūstot vārdiem neaprakstāmas emocijas un prieku.

Jautāsiet, kur tad tāda vieta un kas tās par emocijām un jaunu pieredzi?

Iepazīstieties ar pilsētu, kas tiek dēvēta par Melnās jūras pērli - Odesu.Tieši šeit blakus slavenajai pludmalei Lanžerona atrodas viena no labākajām pilsētas viesnīcām "Nemo". Viesnīca atrodas pilsētas vēsturiskajā centrā, Ševčenko parka rajonā, un atrodas vistuvāk jūrai, salīdzinot ar citām Odesas viesnīcām. Tas jau nebūtu nekas īpašs, bet īpašs ir tas, ka viesnīcā atrodas delfinārijs, kurā ne tikai notiek šovi, bet šeit atrodas delfīnterapijas centrs.

Senajos rakstos vēstīts – delfīns ieradies uz zemes, lai mācītu cilvēkus. Mācītu prieku, pacietību, mīlestību.

Delfīnterapija kā medicīnas nozare tika atklāta pagājušā gadsimta septiņdesmitajos gados. Britu zinātnieki, kuri pētīja delfīnus, secināja, ka saskarsme ar šiem neparastajiem dzīvniekiem labvēlīgi ietekmē gan cilvēka fizisko, gan psihisko veselību. Pieaugušajam delfīnterapija var līdzēt tikt vaļā no psihosomatiskas saslimšanas un depresijas, mazināt nervu sistēmas traucējumus. Protams, terapija ir daudz iedarbīgāka nekā vienkārši peldēšanās kopā ar delfīnu. Tomēr Lielbritānijas Leičesteras universitātes pētnieki atzinuši – ja katru nedēļu stundu notiek šāda koppelde, paaugstinās imunitāte un mazinās stress.

Uz Odesu, lai atgūtu veselību parasti dodas ģimenes ar bērniem, lai saņemtu terapijas kursu, pēc kura ievērojami uzlabojas bērna veselības stāvoklis. Šo terapiju iesaka bērniem, kuri cieš no dažādiem attīstības traucējumiem. Novērojumi liecina, ka pēc tās uzlabojas kustību koordinācija, kļūst vieglāk apgūt jaunas iemaņas, attīstās saskarsmes spēja un domāšana, paaugstinās pašvērtējums. Iesaka bērniem, kuriem ir cerebrālā trieka, autisms, Dauna slimība, uzmanības deficīta sindroms, hiperaktivitāte, centrālās nervu sistēmas bojājumi vai valodas traucējumi.

Neskatoties uz to, ka šeit daudz bērnu atgūst vai uzlabo veselību ar delfīnterapijas palīdzību, šeit pastāv iespēja, arī vienkārši peldēties kopā ar delfīniem, arī ja veselības problēmas it kā nesatrauc. Ļoti iesaka kopīgas peldes ģimenēm, tas palīdz uzlabot savstarpējo saskarsmi, sapratni, sniedz lielisku iespēju kopīgi iegūt neaizmirstamus mirkļus pavadot tos kopā ar ģimeni un delfīniem.

Uzdodiet savus jautājumus mums, mūsu konsultants, kas specializējas tieši delfīnterapijas izpēti, ieteiks, pastāstīs un atbildēs uz visiem jūsu jautājumiem.

Rakstiet: info@tournesol.lv, mūsu konsultants sazināsies ar jums tuvākajā laikā.