Vankuvera - pasakaina pilseta Klusa okeana krasta...

Esu ciemos pie bralja un katru dienu brinos dabas paradibam un pilsetas kalnainiem celiem . Ausis aizkrit ciet braucot auksa vai leja , ka lidmasina ..skaistas kalnu upes un kritumi , lasu narstosana, upes pilnas ar lielam zivim kas censas tikt augsa izmest ikrus , a kalni !!! acis nevar atraut no ta skaistuma....novembri ziedosas pljavas ar pienenem... 22 janvaris +10 videja temperatura sniegs nokusa un zalja zalite apaksa ...vau ...a koki milzoni liekas ,ka lidz makoniem sniedzas ,divata nevar apniemt rinjki un no visam pusem ar sunam apaugusas..Vaverites nak ciemos uz majam te vinju ljoti daudz un citi zveri ljoti daudz, redzeju ar savam acim enotus veselu gimeniti parka pastaigajoties ..pilseta ir milzigi liela un ljoti skaista ..botaniskais darz pasakains , keram krabjus , okeana udens samera silts un udens pie krasta ljoti tirs ..migla aizsedz pilsetu , bet braucot kalna var redzet penthausus lielajas majas ..un saule jauka un silta , var sauljoties ,vinsakot paradize zemes virsu ...ieteicu apmeklet nenozelosiet..