Nepālas zemestrīces epicentrā.

Pēdējās dienā mēs trīs Latvieši Lauris Melkers, Lauma Kalēja un es ar grupu internacionāliem cilvēkiem aizdevāmies uz Gorkhas reģionu lai palīdzētu zemestrīcē cietušajiem. Mēs bijām pirmie cilvēki kuri ieradās ar 7 motocikliem un diviem 4x4 džipiem. Ceļš bija grūtākais ko es jebkad biju veicis uz moča. Dubļi un upes līdz metra dziļumam, zemes nogruvumi un plasas pēc zemestrīces!

Ieradāmies kalna virsotnē pēc aptuveni 3 stundu kāpiena. Šeit bija liela vētra un ap 100 vietējo palikuši bez mājām un patversmes, ēdiena siltām, sausām drēbēm.

Lauris publicēja šo lūgumu.. Lūdzu izlasiet un ja varat palīdziet. Es personīgi pārliecināšos par to lai ziedojumi nonāk pie cietušajiem! Es esmu Nepālā un prom nedošos. Pēc pāris dienām es došos atpakaļ uz epicentru ar siltākām drēbēm un apaviem lai palīdzētu vairāk.

Vēstījums un lūgums visiem latviešiem. Pēdējās dienās aktīvi publicēju svaigāko informāciju par situāciju Nepālā, saistībā ar postošo zemestrīci. To daru angļu valodā, lai pievērstu uzmanību arī tiem, kuriem latviešu valoda is sveša.

Kopā ar Lauma Kalēja un Kārlis Pauls Putns tikko esam atgriezušies no paša "karstākā" punkta, zemestrīces epicentra Gorkhas reģiona, kur vairākas dienas palīdzējām izveidot bāzes nometni, kas kalpotu kā medikamentu, pārtikas un pajumtes materiālu krātuve un izejas punkts uz apkārt izpostītajiem ciematiem kalnos. Mēs bijām pirmā palīdzība, kas ieradās šajos nomaļajos ciematos un operatīvi izplatīja informāciju par faktisko situāciju šeit. Apsekojām un apgādājām arī vairākus cimatus ar pašu nepieciešamo. Situācija šeit, iespējams, ir vēl smagāka nekā galvaspilsētā Katmandu, sarežģītās piekļuves dēļ.

Ar šo ziņu vēlos pievērst uzmanību visiem tiem, kuri fiziski ir ļoti tālu, bet tomēr no sirds vēlas palīdzēt. Maza organizācija KarmaFlights.org dara neiedomājami ietekmīgu un efektīvu darbu, lai iedrošinātu papildspēku ierašanos. Neskatoties uz to, katru dienu tiek iztērēts ap $500 medikamentos, segās, tentos, pārtikā un apģērbā, lai palīdzētu ciemata ļaudīm, kuri zaudējuši 30-80% savu tuvinieku, tikpat liela daļa ir ievainoti un palikuši zem klajas debess, jo 90% māju ir pilnībā sagrautas. Finasiālie līdzekļi gan skaidrā, gan naudas pārskaitījumu veidā ir vitāli nepieciešami.

Nepālas daba un kalnu ciemati ir neatdalāmi. Ticu, kā kāds no jums, kurš saņēmis šo ziņu, ir bijis Nepālas Himalajos un vietējo kulturas un dabas mijiedarbība ir atstājusi spēcīgu iespaidu. Ja gribi un vari, daba Tev būs ļoti pateicīga!

Mūsu nometne. No šejienes mēs devāmies ar kājām kalnos lai piegādātu huminitāro palīdzību.

The Law of Karma: “As you give, so shall you receive”