Iepazīstam savu Latviju.

Ja Jūsos ir ceļotāja gars, un labāk atpūšaties aktīvi, nevis pie datora vai televizora, tad te ir vienas dienas jauka , aktīva atpūtas maršruta ieteikums pie Liepas un Cēsīm.Ir pavasaris, un kad tad nu vēl labāk doties iepazīt Latviju kājām. Kamēr mežus nav pārņēmuši odu mākoņi, un krūmus nav pārauguši nātru puduri. Mums arī tur ilgi nav ko domāt. Ko gan nu tur daudz vajag -drusku gribēšanas galvā, varēšanas kājās,un aidā atrast kādu vietu, ko vēl nav paspēts apskatīt. Šoreiz mērķis nosprausts uz Līču-Laņģu klintīm un turpat netālu esošo Kazu gravas ūdenskritumu.Labāk gan pirms tam "uztankoties" ar sviestmaizēm un dzeramo, kas pēc garās pastaigas pazudīs kā nebijušas.

Sākam no Liepas ķiegeļu rūpnīcas stāvlaukuma. Protams norādes nekādas, tikai vien kā gabals kartes un savas orientēšanās spējas. Apejam apkārt ķieģeļrūpnīcai (laikam var doties arī cauri, jo atpakaļ nākot tā arī darījām.)

Lai saglābātu izzināšanas un ceļotprieku prieku , te būs karte , pēc kuras arī gājām. Vēlami ir gumijas zābaki, lai varētu pārbrist upītes un dubļainas vietas(iespējams, ka vasarā tur ir sauss)un mazs lukturīts , jo var ielīst arī alā. Vien to varu teikt, ka biju patiesi pārsteigta par to ko redzēju.Tālākais ieskats dažās bildēs, lai varētu noprast uz ko tiekties...

Tā kā diena vēl nav galā, tad gribam paspēt apskatīt arī Kazu gravas ūdeskritumu un turpat esošo šūnakmens krastu. Piebraukšana iespējama gandrīz klāt, protams norādes atkal nav. (no Liepas puses pārbraucot dzelzceļu, pirms lidlauka pirmais ceļš pa kreisi).Mēs gan izvēlamies turp doties kājām, atstājot mašīnu pirms lauka(vai tad mēs kādi vājinieki :)).Šejienes apkārtnē protams ir vairāk ko apskatīt , bet to atliekam citai reizītei... Foto intrigai...