Uz buj duj :)))

Es pirmo reizi: -Sleepoju -Eedu gliemezhus -Dejoju uz galda -Uzbraucu 4km augstaa kalnaa -Seedeeju burbuljvanaa zem klajas debesis kad laukaa sals -Leecu ar parashuutu Mana anglju draudzene aizbrauca uz sezonas darbu Shveices Alpos. Pilseeta, kuraa vinja straadaa saucaas Verbier un izraadaas ljoti iecieniita vieta slaveniibaam... Emma straadaa kompaanijaa Discover Verbier, kurai pieder vairaaki viesu naminji. Vienu dienu Emma man zvana un saka: Anna, peec divaam nedeeljaam tev jaabrauc ciemos, manaa maajinjaa nebuus viesu! Es saku: ok, peerku biljetes! Sev par paarsteigumu nopirku ar! :))) Bija leeti, uz abaam puseem £120. Pati dziivoju Londonaa un lidojums bija no hiitrovas lidostas, kura atrodas pus stundas braucienaa no manis. Protams arii mani baidiijaa ar daargajaam cenaam un visi smeejaas, ka es ar saviem £400 izdziivoshu labi ja 2 dienas nevis 6. Taa droshi vien arii buutu bijis, ja ne mani draugi: pie Emmas paliku pa velti, sleepotaaju apgjeerbu man aizdeva koleegji darbaa. Diena NR1 Izlidoshanas riitaa pamodos un vaaks: migla! :( Tik bieza, ka savu izstiepto roku neredzeeju! Ierados lidostaa un pirmais ko man pateica: juusu reiss atcelts! Oi, nee, nee, sorry, tikai atlikts. Fuuu... Reiss bija atlikts tikai uz divaam stundaam, laiku izmantoju lai pabrokastotu. Peec veedera piepildiishanas izeju paarbaudiit tabulas un... atlikts uz veel divaam stundaam! ;( Seezhu, velku laiku... Ielidoju tik veelu, ka vilciens uz man vajadziigo pilseetu vairs nekurseeja un es knapi paspeeju uz peedeejo vilcienu uz tuvaako pilseetu! Kaa par briinumu panikas nebija, un neskatoties uz garo dienu, garstaavoklis veeljoprojaam bija labs :) Kad ierados Martigny, Emma ar pazinju atbrauca man pakalj. Bija veels un tumshs, bet vareeja just, ka braucam kalnaa... Ierodoties maajinjaa Emma saka: gjerbies nost un ejam! Es klausu ar un... vinja izved mani laukaa! Salaa! Puspliku! Bet... vsjo shva4eno! Emma nonjem lielu vaaku un zem taa karsts, burbuljojoshs dzhakuuzii! Wow!!! Visapkaart sniegs a mees zem klajas debess vannaa! Vot taa ir dziive! :) Diena NR2 Bet viss veel tikai priekshaa! No riita pamostos un izeju laukaa... Wow! Visapkaart balti kalni un zem mums maakonji! :) Pirmajaa dienaa daudz nedauziijaamies, jo Emma straadaajaa, uz pilseetu izgaajaam tikai vakaraa lai nogarshotu Shveices virtuvi. Tas bija vesels piedziivojums! Atnesa mums mazu gaazes pliitinju un katlinju, kuraa pashas vaariijaam galju un blakus katlinjaa burbuljoja siers! Aaaaaaa! Pirms tam eedaam arii gliemezhus! :) Ziniet, bija garshiigi! (Katra samaksaajaam apm 50ls, bet tas teaatris bija to veerts :)) Diena NR3 Naakamajaa dienaa noiireeju sleepes (apm 40ls dienaa). Nekad nebiju to dariijusi un pirmajaa briidii shkjita, ka tas ir tik gruuti un ka nekad to neiemaaciishos, bet ziniet... peec 2 stundaam laidos lejaa no kalninja! (Ne reizi nenovenzeleejos :)) Man paveicaas naudas zinjaa, jo mani apmaacijaa Emma, bet savaadaak 2h apmaaciiba maksaa apm 120 ls... Tajaa pashaa dienaa kaapaam kalnos! Lai tur tiktu mees 4 reizes nomainiijaam paceelaajus! Un arii tas bija piedziivojums, neko taadu nebiju dariijusi :) Biljete man izmaksaaja apm 50ls tikai tai vienai dienai... Bet ziniet ko... kad tiku tur augshaa es paliku meema... Kaut ko taadu es nebiju izjutusi! Es pat nevaru to aprakstiit... Es nezinu ko lai uzrakstu... Tas bija vienreiziigi iespaidiigi! Tas bija... WOW!!! Veerts katru santiimu. Diena NR4 Es izdariiju kaut ko taaadu!!!! Es to galiigi nebiju plaanojusi, vienkaarshi redzeeju, ka to dara citi un noleemu piebiedroties :) Es noleecu no kalna ar parashuutu! :))) Protams ne viena, ar instruktoru :) Tas bija veel viens WOW! Nu ko lai saka, paskatieties bildes ;) (apm 150 ls ar bildeem) Vakaraa gaajaam uz "apro". Tas ir tusinjsh uz kuru iet sleepotaaji peec trijiem dienaa un jautrojas liidz astonjiem vakaraa. Kad es tur iegaaju man atkaaraas zhoklis! BARDAKS! Cilveeki uz galdiem, kreesliem un baara letes, citi smiekliigos kostiimos, citi sleepotaaju narjedaa, citi sapuceejushies. Zaales galaa dziivaa muuzika, visapkaart visi jautri bez gala, visi dzied, visi smejas, jautriiba uz pilnu klapi!!!! Nepaiet i 5 minuutes, kad mani uzrauj uz galda un man patiik! Man rokas, kaajas pa gaisu (burtiskaa noziimee, viens puisis mani cilaaja uz rokaam :)), a es ar muti liidz ausiim! :))) Un taaaad! Atveeraas jumts! Vaaaaaaauuuu! Visi kliedz, dzied, smejas! Un tas jumts to atveeraas to aizveeraas visa vakara garumaa! Diena NR5 Eedaam pankuukas, uzsitaam zilumus ledus hallee un visu vakaru dzeeraam diivainus kokteiljus :) Diena NR6 Jaabrauc maajaas... Pa celjam uz lidostu aciis asaras un pie sevis ceru, kaut reiss buut atcelts vismaz uz divaam dienaam... Neatceela...