Naftas pilsēta -Stavangera.

Nu jau otro reizi braucu uz Norvēģiju,šoreiz uz Stavangeru.Viena no 4 lielākajām šīs valsts pilsētām. Interesanti bija tas,ka nemaz nelikās tik liela.Pirms tam biju lasījusi,ka šo pilsētu var saukt par balto māju pilsētu-un tiešām,pamata apbūve ir baltas ,skaistas,nelielas mājas. Divās dienās izstaigājām kājām gandrīz visu piekrasti.Salīdzinot ar Alesundu,Stavangera ir ļoti blīvi apbūveta.Sakopta,prieks lielpilsētas,klusa-mūsu Rīga ir stipri skaļāka.Pilsētā ir daudz viesnīcu.Ievērojām,ka viecnīcu māju apdare bija vienādi skaista no visām pusēm,salīdzinot ar dažām labām vecām viesnīcām Rīgā(kur parādes puse ir skaista,bet pagalma-briesmīga). Noteikti ir verts un noteikti jāapmekle Naftas muzejs.Man, pat kā sievietei, bija ļoti interesanti. Cenas ir draudzīgas,ir ģimenes,pensionāru,invalīdu biļetes.Vienam ieeja -80 kronas,ģimenei(2 pieaug+2 berni vai vairāk)-240 kronas,pensionāriem- 60 kronas. Novēroju,ka Norvēģijā daudz ir bronzas pieminekļi,dažādi. Tā ka šoreiz biju uz nedēļu,tad bija iespēja pavērot arī cenas.ļoti dārgi tūristam.Kafija 30 kronas,atradām centrā nelielu bistro,kur bija lēts kebabs ar frī-80 kronas.Uz abiem pietika,ko iekost. Centra ir lieli firmas veikali.Kas raksturīgi,par akciju cenām var lēti nopirkt labas lietas.,iznāk lētāk kā nopirkt maizi(kura dārgakās cena ir 30 kronas).Vispār pārtika ir ļoti,ļoti dārga.Noteikti vajag ņemt līdzi,ja ir iespēja.