Brīvprātīgais darbs Zambijā - Bildēs (3.daļa)

Neliela galerija ar ieskatu manā Zambijas ikdienā. Tajā protams nav ietverts viss, bet neliela daļiņa tomēr ir redzama.

Lai vieglāk saprast:

Galvenās pilsētas kurās biju - Mongu (projekta pilsēta), Ndola (šeit mēs pabijām četras reizes, saistībā ar vīzām, atrodas gandrīz 1000 km no Mongu pilsētas, 14 stundu brauciens ar autobusu), Lusaka (galvaspilsēta, lidosta un autoosta kurā manījām autobusus dodoties uz Ndolu).

HOPE projekts - ir projekts kurā strādāju. Tas ir vērsts uz HIV/AIDS. Notiek gan HIV testēšana, gan otrā projekta puse, kurā strādāju es, cilvēku apmācīšana kā dzīvot ja esi HIV pozitīvs. Strādājām ar atbalsta grupām, bet cilvēki varēja nākt arī tie, kas nebija slimi, bet vēlējās ko jaunu apgūt.

Manos nākotnes plānos ir atgriezties Zambijā, lai turpinātu to ko jau darīju. Ja tu vēlies mani atbalstīt finansiāli, vari to darīt šeit - http://www.volunteerforever.com/volunteer_profile/mikus

Bet vari arī dalīties ar šo galeriju, vai citiem ierakstiem, lai padou šo ziņu arī cietiem. Jau iepriekš paldies par atbalstu.