Gran Canaria,Las Palmas-Maspalomas(Vista Dorada)

13.decembra vakaraa saakaas mans(muusu-mans un meitas) celjojums no Shannonas lidostas uz Las Palmasu.Biletes iegadajos caur Falkon firmu,bet lidojaam ar loti eertu Tomson lidmahiinu. 1.30 naktii ielidojaam Las Palmasas lidostaa.Vel pirms nolaishanaas jau juutama gaisa siltaaka gaisa temperatuura un virsdreebes tiek novilktas.Naktii bija +18. Lidostaa muus sagaidija utobuss,kas nogaadaja liidz Maspalomasai(apm 30km uz salas dienvidgalu),uz muusu apmeshanaas vietu Vista Dorada.Mums bija jauka maajinja ar virtuvi,viesistabu,terasi,gulamistabu un vannasistabu.Izejot uz terases skats paveras uz piseetinju un okeanu.Sajuuta,ka esi nokluvis Paradiizee.Pilniigi zuud laika izjuuta,jo ir decembris ,bet araa +23 +30. Pirmaas divas dienas pavadijaam pludmalee-gan parastaa,gan nuudistu :) Gaajaam pa tuksnesi liidz nokluvaam nudistu pludmalee Playa del Ingles.Saule cepinaaja un okeanaa vilnji bija vienreizeeji.Udens ir ruugteni loti saalsh. Gar Maspalomasas pludmali ir daudz shoping centri,baari un eestuves.Diena paskrien nemanot un 16.30 peedejais autobuss no pludmales uz maajaam.Var aiziet ar kaajaam-tikai 3km. Otrdien mees devaamies ekskursijaa uz Palmitos parku-zoo un botaanikais daarzs.Tas bija pirmais brauciens pa kalnu liikumainajiem celiem.Pie privaatmaajam aug apelsiinu,mandariinu un citronkoki,kaa arii banaanu plantaacijas.Briivaa dabaa aug dazaadi kaktusi un dazaadas palmas. Tresdien ar citu autobusu devaamies apskatiit Gran Canaria vidus-kalnu dalu.Tas bija elpu aizraujossh brauciens pa liikumainiem celiem 1km augstumaa.Pirms tam bijaam Era de San Pedro,Arucas alkohola fabrikaa,kur vareejaam degusteet visus vinju razotos alkoholiskos dzeerienus un arii tos iegaadaties par fabrikas cenu. Vakaraa pec ekskursijas aizgajam uz netaalo Holiday World,taa ir izklaides vieta gan lieliem,gan maziem. Ceturtdien bija visjaukaakaa un ilgaakaa ekskursija,kas saakaas 5.30 no rita no muusu Vista Doradas braucaam ar businju liidz Las Palmas ostai un taalaak ar praami Armas peldeejam uz Tenerifi.Maza eksukrsija pa Kanaariju salu lidz nokluvaam Puerto de la Cruz Loro Parque,kur pavadijam visu dienu. Vecaaki -noteikti aizvediet savus mazulus uz sho jaauko parku-arii pashiem patiks.Variet apskatiit www.loroparque.com Piektdien pavizinajamies ar jahtu pa okeanu gar Puerto riko un Moganas krastiem. Diemzeel 1nedeela ir par maz,lai redzeetu un izbaudiitu visu kas tur tiek piedaavats. Ekskursiju bukleti tiek piedaavati katraa viesniicaa vai bungalova.Taas nav daargas,bet labi organizeetas gida pavadiibaa,kas runaa vismaz 3 valodas(spanu,vaacu un anglu). Mes izmantojaam ekskursijas no bukleta Last Minute travel Excursions. Visu aprakstiit nav iespeejams,ja rodas interese un kaadi jautaajumi par celojumu uz Gran Canaria,nekautrejieties un jautaajiet,ar prieku atbildeeshu. Iesaku ik katram izbaudiit sho jauko dabas nostuuriiti. Lietus shajaa salaa liist tikai 9 dienas gadaa.Un salas dienvidos Maspalomasaa ir par 6 lidz 7 graadi siltaaks,nekaa salas ziemelos Casa Blanca.