Sv.Monikas Rambla

No šīs La Ramblas daļas mums jau paveras skats uz jahtu ostu.

Svētās Monikas Mākslas Centrs

Šeit bijušais Augustīņu klosteris (1626.g.) tika pārbūvēts par Svētās Monikas Mākslas Centru, no kura, savukārt, šis bulvāris ieguva savu nosaukumu.

Eskudeljersas iela

Eskudeljersas iela savu nosaukumu ieguva pateicoties ļaudīm, kas šeit gatavoja un pārdeva Eskudelju (katalāņu buljonu), šķīvjus un citus traukus. Šajā ielā viduslaikos dzīvoja un strādāja podnieki.

Jūras–kara muzejs

Pati lielākā un vispilnīgākā viduslaiku kuģu būvētava, ko mēs pazīstam pec nosaukuma Drassanes, ir saglabājusies neskarta līdz pat mūsdienām. Tā tika uzcelta 1378.g. un var tikt uzskatīta par visnozīmīgāko Gotiskā perioda civilo būvi. Šobrīd šeit izveidots Jūras–kara muzejs, kuru izveidoja Pilsoņu kara laikā (1936-1939) un pirmo reizi durvis vera publikai 1941.g.

El Iktineo

Šķiet, īpašu uzmanību šeit ir pelnījusi El Iktineo – pirmā zemūdene pasaulē, kuru radīja katalonietis Narciss Monturiols.