Kapucīņu Rambla

Kapucīņu Rambla vēl zināma kā Centrālā Rambla ir cieši saistīta ar Kapucīņu mūkiem, kuru mītne atradās šajā ielas daļā.

Iepretī Bokerijas tirgus ieejai uz zemes seguma ir izliktas daudzkrāsains flīzes – Žoana Miro darbs. Dodoties lejup pa šo ielas posmu labajā pusē paveras skats uz leģendāro Liceju - operas ēku, kuras skatītāju zāle ir vienkārši īsts mākslas darbs. Atjaunota pēc postošā ugunsgrēka 1994.gadā, šī zāle ir precīza 1861.gada šīs zāles kopija, nu - ar nelieliem uzlabojumiem.

Viena no Eiropas slavenākajām operas ēka - Liceo.

Aptuveni iepretim Karaliskajam Laukumam atrodas vecākā viesnīca Barselonā - Oriente (1842.g.).

Vēl iepretim šim laukumam atrodas strūklaka Trīs Grācijas, laukumā esošo laternu stabu dizainu veidoja Antonio Gaudi 1878.g.

Karaliskais laukums ar grāciju strūklaku.
Gaudi pirmais un vienīgais valsts pasūtītais darbs.

Vēl šajā Ramblas daļā ievērību ir pelnījis Kafe de L'Opera, - viena no vecākajām kafejnīcā pilsētā - 1929.g.

Galvenais teātris (teātris Principal), kas ir viens no vecākajiem teātriem Barselonā un visā Spānijā, ir saglabājies līdz mūsdienām. Tā dzimšanas datums ir datējams ar 1868.gadu, kad tika pārbūvēts mazais teātris, kura ietilpa tikai 800 skatītāji (kas tika dibināts 1667.g.), līdz lidzšinējiem izmēriem.