Ziemassvētki Briselē

Nolēmu uzrakstīt bezmaz vai reklāmas nolūkos,ka sagaidīt Ziemassvētkus Briselē nav nemaz tik slikti.Pirms braukšanas palasījos ceļojumu aprakstus un daudzi bija nopēluši,ka Briselē nu Ziemassvētku noskaņas nav ko meklēt.Tagad varu droši apgalvot,ka tā nu nepagalam nav taisnība.Pirmkārt,ļoti iepriecinoši ir kaut vai tas,ka strādā daudzi populāri tūrisma apskates objekti,kurus līdz vakara svinēšanai varat droši uzspēt apmeklēt.

Kad pēc Atomium un Mini Europe apmeklēšanas devāmies apskatīt pašu Briseles centru,tad jaukā Ziemassvētku noskaņa bija manāma jebkur,pat liekas it kā nenozīmīgs sīkums,bet pat pilsētas simbols-čurājošā puisēna skulpūriņa bija attiecīgā tērpā ietērpta.

Ziemassvētku tirdziņš bija rosības un pārsteigumu pilns-karstvīnam kā piedevu šeit piedāvāja Rīgas Balzamu.

Un netrūka pat iespēja iebaudīt pelēkos zirņus ar speķi un citus latviskus Ziemassvētku gardumus.

Tikpat negaidīts pārsteigums bija ieraudzīt,ka pilsētas centrālā laukuma egle ir izpušķota ar Rīgas vārdu un Rīgas atslēgu simboliem.

Kaut arī pamazām jau tuvojās Ziemassvētku vakars,ielas bija tūristu pilnas,kas tāpat kā mēs nesteidzīgi staigāja apskatot pilsētu,smaržojot saldo beļģu vafeļu smaržu,vērojot greznos skatlogus,izrotātās ielas ,iepērkot mājiniekiem un sev par atmiņu suvenīrus,un izbaudot šo Ziemassvētku vakaru un jaunas vietas atklāšanas prieka noskaņu.

Bet pats pats jaukākais jūs sagaida pašā vakarā -lai cik noguruši jūtaties,tomēr saņemiet spēkus un dodaties uz centrālo laukumu baudīt bezmaksas mūzikas un gaismas šovu.Kurš ir tiešām tik lielisks,ka brīžam aizkustinājuma asaras saskrien acīs,brīžam virmojot daudzveidīgai gaismas un krāsu spēlei zūd realitātes sajūta ,viss izskatās kā no citas dimensijas,kā 3D kino un tu uz mirkli apjūc un neaptver vai šīs vecās lieliskās ēkas ir nereālas jeb tu pats,un tad palēnām mūzikas un gaismas spēle nomierinās un atgriežas vecā labā realā pasaule,un tu vari stāvēt un ar acīm un sirdi vienkārši izbaudīt,cik apbrīnojami skaisti uz naksnoto debesu fona mainās krāsu un ēnu spēle .

Ar mūsdienu tehnoloģiju palīdzību tiešām var panākt brīnumainas lietas.Un mēs tiešām no sirds izbaudījām šo šovu un tā mums visiem likās kā brīnumjauka dāvana tieši mums uz Ziemassvētkiem.