ceļojums uz citu pasauli...

Ja vēlies izbaudīt kko citu, redzēt Eiropu citā skatījumā, Īslande ir īstā vieta, kurp doties! :) Mans sapnis par došanos uz ledus zemi bij jau bērnība, bet maijā tas tapa par īstenību!! p.s. neesmu rakstniece, bet meģināšu vispārīgi ieteikt kko tīri no savas pieredzes! Arī konkrētus nosaukumus diemžēl minēt nevarēšu, tas viss bija pirms pus gada... Mana lielākā kļūda, jau pašā sākumā - biļešu rezervācija pēdējā brīdī! Tas noteikti jādara laicīgi, lai nav jāšķiras no 2x lielākas summas... Tā kā apmetos pie drauga, par dzīvesvietu man nebij jādomā. Pirmais iespaids lidojot pār salu - neviena ceļa, nevienas apdzivotas vietas. Tā arī bija nokļūtot tur. Piedzīvojumi sākas. Izejot no lidostas, bij sajūta, ka tūlīt pacelšos gaisā, tik stiprs vējš mani pavadīja visas dienas. Vaigi sārti. Salīdzinājumā ar Latviju, ljoti auksti!! Tādēļ, lai kāds laiks ir mājas, jasaģerbjas atbilstoši. Ieteikums ir īrēt sew automašīnu, jo tādā veidā ir iespējams apskatīt daudz vairāk, nekā tiek piedāvāts ekskursijās, kā arī tas sanāk krietni lētāk!!! Pati Reikjavika ir pelēka, miglas pilsēta. Man paveicās, ka nedēļas laikā, kamēr biju tur, lietus lija tikai vienreiz. Ziemas laikā neieteiktu turp ceļot! Pilsētā ir skaista vecpilsēta, kā arī baznīca, vecpilsētas centrā. No tās torņa ir iespējams apskatīt visu Reikjaviku. Iesaku apskatīt "Zelta apļa" objektus, geizarus, kā arī ūdenskritumus. Tas ir fantastiski. Kko tādu es tie''sam vēl nebiju redzējusi. Dodoties pa šo maršrutu, pa ceļam ir iespējams nobaudīt vēl dažendažādākos dabas skaistumus. Ja brauc ar auto, nemaz tālu nav līdz Vik pilsētiņai. Melnās smilts pludmale liek pasmaidīt. Blue Lagoon - varētu tur pavadīt kaut visu dienu... Fantastiska relaksācija, sevis palutināšana, sejas palutināšana ar īpašu masku. Bez vārdiem... Ilgāk par 2-3 stundām gan neieteiktu tur būt, kā nkā ūdens ir sāļš... Saldējuma mīlotājiem jāapmeklē īpašās saldējuma kafejnīcas - uz vietas tiek īstenots jebkurš sapnis. Tīrākā bauda.:) Jāievēro, dušās mazgāties nav patīkami. Tāda dīvaina smaka ir. Kā arī ūdenī esošie minerāli liek par sevi manīt.(mana sudraba ķēdīte ir mainījusies) Protams arī uz ķermeņa ir jūtamas pārmaiņas, mati sausi. Izklaidēm piemēroti ir piektdienu un sestdienu vakari, pēc 1.00. Vietu, ko apmeklēt nav īpaši daudz. Krāmējot koferus noteikti jāņem pēc iespējas siltākas drēbes, fooaparāts, krēmi ķermenim. Cenu ziņā protams, viss ir krietni dārgāks. Alkohola veikali strādā tikai idz 19.00, to nav daudz!!! Mana lielākā bauda bija no ledājiem, lavas klātajiem laukiem bez kokiem, līdzenumiem, nedaudzajiem ceļiem... ūdenskritumiem. Man ceļojums tiešām paliks atmiņā uz mužiem... Kko tādu citur nav iespējams redzēt!!!