Jāzepa Rambla

Jāzepa Rambla savu nosaukumu ieguvusi pateicoties Svētā Jāzepa klosterim, kas atradās šajā ielas posmā. Citi šo posmu, savukārt, pazīst kā Puķu Ramblu (Rambla De Les Flors) tamdēļ, ka 19.gs. šī bija vienīgā vieta Barselonā, kur pārdeva ziedus un līdz pat mūsdienām šajā posmā tā ir vienīgā prece, ko ir atļauts tirgot.

Jāzepa Ramblā Nr.97 atrodas viens no vecākajiem Barselonas veikaliem – Bēthovena Māja, kur ir iespeja iegādāties visu veidu nošu grāmatas, sākot no senām līdz pat jaunām.

Jāzepa Rambla Nr.97

Bokerijas tirgus, – tas ir pats nozīmīgākais tirgus visā Barselonā.

Bokerijas tirgus
Šeit, manuprāt, starp manis iecienītajiem ķiploklokiem ir iespējams atrast dievišķīgos guindiljas piparus ... tie ir neaizstājami elementi dzīves skaistuma apzināšanai!
Ja jāpielabinās sieviņai, tad šo stendu nedrīkst apiet ... nu un pašam jau kas ar atlec no vietējo mandeļu ražas melnās šokolādes kažociņā slēptā piedāvājuma.
Navahas (tulkojumā - Saliekamie naži) gliemeži ir diezgan sātīgi, tikai prasa rūpīgu jo rūpīgu skalošanu pirms gatavošanas, lai izskaustu nepatīkamo smilšu klātbūtni mutē jūsu gastronomisko dzīru pašā jaukākajā momentā. Starp citu, tur virs necilajām, bet ļoti svaigajām Vidusjūras garnelēm ir novietojušās austeres no Barselonai tuvākās austeru fermas - Langedokas-Rusiļjonas piekrastes Dienvidfrancijā. - Nav peļams papildinājums klāt pie Penedes ielejas Freixenet Vintage Reserva Brut pudeles. Vienīgais ... t.i. ļoti spēcīgs dabiskais afrodiziaks ... tā ka uzmanīgi, ja!
Šim stendam vienmēr pulcējas apkārt daudz ļaužu, kas liecina, ka Jūs variet neskatoties "durt" ar pirkstu jebkurai zivij vai mošķim, izdarot izvēli, - nebūsiet vīlušies. Skatieties, neduriet tikai zivij acī, tas pārdevējiem (un zivij) nepatīk.
Daži būtiski nieciņi labas paeljas gatavošanai (ledus receptē neietilpst).
Ja nevarat nociesties līdz pirmajai vietējo zemeņu ražai februārī, tas šeit garšas kārpiņas uz mēles var piemānīt ar kādu saldo ķirsi, vai augusta-septembra vīģi.
Šeit ir vērts ieskatīties, ja iepriekšējos stendos ko nav izdevies atrast ... varbūt te kāds "pipars" spēs uzrunāt Jūsu sirdi ...
Tie paši augļi, tikai citā kulītē ... ti cukura mētelītī.
Apturi manu bēgošo ... kāju, - it sevišķi silti iesaku hamoniņu no Iberico cūciņas. Ja nevēlaties iegādāties veselu kāju, tad ir iespēja, nedaudz uzgaidot, iegādāties svaigi sagrieztās loksnītes. Ja tikko griezts, - pavisam cits smeķis ar kādu gruntīgu sarkanvīnu vēsā vakarā!

Ēkā Nr.9, kas saucas Palau Nou de la Rambla, atrodas automatizēta autostāvvieta ar 11 pazemes līmeņiem.

Palau Nou de la Rambla

Gimeno Mājā, La Ramablas ielā 100, atrodas Havannas cigāru bodīte, agrāk skaitījās – labākais sada veida veikals Barselonā un varbut pat visā Eiropā.

La Ramabla iela 100

Šeit atrodas arī ļoti savdabīga, interesanta Austrumu stila māja – Casa Paraigues (Lietussargu Māja), no šis ēkas stūra fasādes uz garāmgājējiem nolūkojas teiksmaina pūķa figūra.