Mācību Rambla

Šis posms sākas no krustojuma ar Karmes un Portaferisas ielām.

Mācību Rambla (Rambla de los Estudios)

16.gs. šeit atradās Barselonas universitātes Augstāko Zinību Māja, kurai par godu tad arī nosauca šo bulvāri.

Karalis Filips V (spāņu Burboņu līnijas aizsācējs) pavēlēja ēku nojaukt un šajā vietā uzcelt kazarmas.

Bijušās kazarmas

Šīs Ramblas bulvāra saulainajā pusē – izsenis novietojās putnu gadatirgus.

Starp citu, blakus atrodas Kanudas iela, kura Jūs aizvedīs tieši līdz Vila De Madrid laukumam, kur skatam atklājas atsegtā seno romiešu nekropole, kuru pavisam nejauši atklāja pēc Pilsoņu kara lādiņa sprādziena (1936.gadā).

romiešu nekropole

Uz Portaferisas ielas stūra, atrodas Palau Moha ēka, kura slavena kā marķīza De Komiļas rezidence. Nosaukumu tā ieguva pateicoties tās pēdējam īpašniekam, Transatlantiskās Kompānijas dibinātājam, spāņu "Colonial Bank" un "Compañía General de Tabacos de Filipinas" īpašniekam. Šī ēka ievērojama vēl ar to, ka tā ir pirmā ēka visa Barselonā, kura saņēma atļauju izbūvēt logus ielas fasādes pusē (tas siena kalpoja, kā pilsētas aizsargmūra daļa).

Pareizs laiks - Barselonas laiks (Zinātnes un mākslas Akadēmija)