2 dienas Singapūrā (+video)

Lasi vairāk: http://www.kasparsmisins.lv.

Martā, ierodoties Malaizijā, mēs domājām, ka pavadīsim te aptuveni trīs mēnešus – ceļosim ar velosipēdiem, dažas nedēļas strādāsim brīvprātīgo darbu, pēc tā vēl nedaudz paceļosim pa valsti un tad, ja joprojām būs vēlme ceļot, dosimies peļņā, iespējams uz Eiropu. Visu mainīja tas, ka darbs izrādījās labāks nekā domāts. Kā rezultātā mēs nepilnus divus mēnešus dzīvojām Langkawi salā, strādājām, atpūtāmies, un savu naudu gandrīz necik netērējām.

Līdz vienā brīdī mēs divi ar Unu nolēmām doties tālāk – nelielā aplī pa apkārtējām valstīm. Velosipēdus nolēmām atstāt Malaizijā, bet līdzi ņemt tikai pa vienai mugursomai. Divas nedēļas vēlāk mēs nonācām Singapūrā.

...

Pirmo reizi Singapūrā mēs bijām martā. Toreiz te pavadījām tikai nepilnu diennakti. Ieradāmies vakarā, ceļu paveicot ar stopiem. Staigājām pa pilsētu līdz vēlai naktij, bet pārējo laiku, negribot maksāt par naktsmājām šajā dārgajā valstī, pavadījām parkā. No rīta vēl izstaigājām pilsētu un braucām atpakaļ uz Malaiziju.

Šajā reizē Singapūrā mēs ar Unu pavadām divas pilnas dienas, ar kājām apstaigājot vairāk nekā 30 kilometrus pa pilsētas centrālajām daļām. Un šajā apkārtnē mēs ieraugām mūsdienu betona džungļus, milzīgu debesskrāpju izskatā, kas mijas ar dabīgiem džungļiem un plašām zaļajām zonām. Lai arī dažviet tik pedantiski sakārtoti un perfekti šie “zaļumi” ļoti labi iederas šajā vidē un papildina to. Mājvietu šai reizē atrodam indiešu rajonā “Little India”, kas mums nedaudz atgādina “īsto Indiju”, tikai daudz sterilāku, bet pastaigās aizejam arī uz China Town un Arab Street rajoniem.

CIK DĀRGI IR CEĻOT PA LĒTO SINGAPŪRĀ?

Gultas vieta hostelī maksā aptuveni 15 eiro, istaba – sākot no 40 eiro. Ēdiens China Town Food Street (iesaku) un citās lētās vietās uz ielām maksā ap 3 – 4 eiro, citur – 6-10 eiro un uz AUGŠU. Ūdens – ap 0,6 eiro litrs, limonādes – ap 1 – 1,5 eiro puslitrs vai bundžiņa. McDonalds, KFC, Burger Kings lētākie komplekti – ap 3 eiro.

Ja Indijā 200 eiro man viegli pietiek mēnesim, Singapūrā to varētu iztērēt pa nedēļu. Un tas ir, neskaitot maksas izklaides.