Labo sajūtu tūrisma objekti

Katram ir savi iemesli kāpēc viņš dodas iepazīt jaunas vietas. Man ceļošanā ir svarīgas izjūtas - jaunu iespaidu gūšana, jaunu zināšanu iegūšana un labu emociju paņemšana līdzi. Man ceļojums ir izdevies tad, ja atbraucot mājās ir piepildījuma sajūta. Nereti, apmeklējot jaunas vietas un nepazīstamus apskates objektus, nerodas šī piepildījuma sajūta un liekas, ka kaut kas pietrūkst. Arī šajā vasarā ir apmeklēti daudzi tūrisma objekti, viens paticis vairāk, cits - mazāk, bet tikai nelielā daļā no tiem ir bijusi šī piepildījuma sajūta un iegūtas gaišas, paliekošas emocijas. Tad nu šajā rakstā tieši par šiem - labo sajūtu tūrisma objektiem.

Vislabākās atmiņas un jaukākie mirkļi izbaudīti zvejnieku sētā "Dieniņas" Bērzciemā. Tik sirsnīgu sagaidīšanu, tik atraktīvu stāstījumu un interesantu programmu es sen nebiju izjutusi un piedzīvojusi. Un pat neskatoties uz to, ka ikdienā uzturā zivis nelietoju, "Dieniņu" saimnieču piedāvātā degustācija arī mani neatstāja vienaldzīgu. Sajūta, ka zvejnieku sētas saimnieces iegulda visu savu mīlestību un siltumu, lai parādītu citiem tradīcijas, kas koptas cauri gadu desmitiem, mani nepamet joprojām.

Zvejnieku sētas atraktīvās saimnieces

Mazliet savādākas emocijas gūtas "Valguma pasaulē", izstaigājot Baskāju taku. Šeit gūtās sajūtas - gan fiziskās, gan garīgās, liek apstāties un ieklausīties sevī, izbaudīt dabas harmoniju un paņemt sev līdzi mazu kripatiņu dabas miera. Un patīkamais nogurums pēc vairāku kilometru pastaigas liek padomāt, ka es vēlētos šeit nokļūt atkal un vēlreiz baudīt šīs pašas sajūtas.

Viens no Baskāju takas sajūtu posmiem

Silta lauku māju sajūta - šādi var nosaukt atmiņas, kas saglabājušās no Ķoņu dzirnavu apmeklējuma. Siltums, svaigi ceptas maizes smarža un silto aitas vilnas segu un spilvenu sajūta palikusi neizdzēsta no manas atmiņu lādes. Ūdenskliņģeru gatavošana palikusi atmiņā tieši ar silto lauku māju sajūtu, kad, kliņģeriem cepoties, gaisā virmo patīkama, klusa un nesteidzīga smarža, kas ietin savā neredzamajā segā un rodas vēlme kaut šis mirklis nekad nebeigtos. Un ja vien jums ir laiks, tad nesteidzieties doties prom, bet izbaudiet dzirnavu apkārtnes omulību.