Legoland - Serengeti - Bastei klintis

Ceļojumā uz Legozemi Dānijā devāmies 2014.gada augustā. Ceļojām ar kemperi 10 dienas. Pēc Legolendas devāmies vēl arī uz Vācijas safari parku Serengeti, pēc tam uz Bastei klintīm. Tiem, kam interesē, nerakstīšu garu sacerējumu, bet aprakstīšu mūsu ceļojumu pa dienām.

Mūsu ceļojums sākās 16.augustā, plkst.18.00 izbraucām no Rīgas un braucām līdz Polijas robežai.

17.augusts Polija - Berlīne. Palikām pa nakti pie Berlīnes.

18.augusts no rīta puses iepirkāmies vācijas veikalos un 13.00 izbraucām uz Legolendu Billundā, kur bijām rezervējuši kempingā vietu kemperim. Kempingā iebraucām 20.00. (Kempinga nosaukums Legoland holliday village). Palikām tur 3 naktis, tas mums izmaksāja 222Euro, bet cenā bija iekļautas arī biļetes 3 cilvēkiem Legolendas apmeklējumam 2 dienām.

19.-20.augusts visu dienu pavadam Legolendā. Turpat blakus atrodas arī Lalandija - ūdens atrakciju parks, tiem, kam patīk ūdens aktivitātes, iesaku! Lalandija ir kā liels komplekss, turpat ir arī viesnīca, atrakcijas, slidotava, veikali, neliels pārtikas veikals arī. Vērts tur aiziet arī tāpat, jo iekšpusē ir ko redzēt!

21.augusts 10.00 izbraucam uz Vācijas safari parku Serengeti (apmēram 360km). Esam klāt 18.00, jo jāreģistrējas līdz 19.00, vēlāk slēgts. Paliekam kempingā uz 2 naktīm. Viena nakts kemperim 21Euro (17Euro vieta un plus 4Euro elektrības pieslēgums). Kempingu var pierezervēt šeit: www.serengeti-park.com. Pērkot biļetes uz safari parku, jūs automātiski varat apmeklēt arī atrakciju parku ar daudziem karuseļiem un citām izklaidēm, papildus nekas nav jāpiemaksā visas atrakcijas bez maksas. Biļešu cenas, bērnam 17Euro, pieaugušajiem 28Euro par 1 dienu. Bet tur tiešam ir ko darīt un redzēt. Cenas draudzīgākas nekā Dānijā.

23.augustā 09.00 izbraucam no kempinga un turpinam ceļojumu pa Vāciju, dodamies uz Wolfsburgu "Autostadt" automašinu pilsēta (apmēram 130km). Adrese: Autostadt, StadtBrücke, D-38440 Wolfsburg. Tā ir slēgtā pilsētiņa ar automašīnu paviljoniem (Škoda, Lamborghini, Audi, Seat, u.c.), kā arī antīko mašinu muzejs, mašīnu testēšanas poligons. Pilsētiņa ir ar skaistiem ūdens kanāliem, mākslīgiem zālāju pauguriem, daudzām strūklakām un galvenais pilsētiņas lepnums ir 2 milzīgi stikla torņi, jeb Voksvagen mašīnu veikals uz ūdens. Pa tiltiņu tiek iešā torņos, kur paveras brīnišķīgs skats, jo apmeram 20 stāvos uz apli ir izvietotas mašīnas, kuras, pircējam iegādājoties, robots noceļ tās nost. Tas ir jāredz, īpaši ja jūsu ģimenē ir vīriešu pārsvars. Būsiet visi sajūsmā. Laika trūkuma dēļ esam fiksi izskrienam visam cauri 3 stundās un izejot no pēdējā paviljona 14.00 sākas ļoti krāšņs strūklaku šovs ar mūziku un gaismām. Nu fantastiski skaisti. Vispār, nesteidzoties, tur var pavadīt visu dienu. Starp citu auto stāvvieta maksā tikai 3Euro uz nenoteiktu laiku. Ieejas biletes šķiet, ka izmaksāja 30 Euro 3 cilvēkiem. Tālāk 14.30. Izbraucam no Wolfsburgas un dodamies uz Drēzdeni uz Bastei klintīm (apmēram 300 km), navigācijā ievadījam sekojošo: Bastei, indekss 01847 Lohmen. Esam klāt tikai 20.00 un paliekam pa nakti stāvlaukumā. Pie Bastei ir 2 stāvlaukumi. Pirmais ir apmēram 5 km no klintīm, bet otrs stāvlaukums ir pie pašām klintīm. Bet no pirmā stāvlaukuma kursē busiņš un tie 5 km nav jāiet kājām. Par klinšu apmeklējumu nav jāmaksā. Stāvlaukums maksā 3Euro par diennakti. Vienīgais mīnuss, ka stāvlaukumos neatradām labierīcības.

24.augusts 10.00 dodamies uz klintīm, tur is ierīkoti vairāki celiņi klinšu apskatei un arī pastaibu taka, kas ved lejā no kalna. Turpat kalnu pakājā atrodas arī Elbas upe. Apskate neaizņem ilgu laiku un nav nogurdinoša, apmēram 2 stundās viss ir apskatāms. Mūsu 5-gadīgais puika izturēja gājienu un nemaz nebija noguris. Ar bērnu ratiņiem gan nevar izbraukt. Turpat ir iespēja arī paēst un iepirkt suvenīrus. 13.00 kāpjam kemperī un dodamies uz maju pusi.

25.augustā 15.00 esam atpakaļ Rīgā.

Kopējās degvielas izmaksas 600 Euro, autobāņi - 36Euro.