Iepazīstinām ar Gural Premier Tekirova ( Turcija)

Turpinām jūs iepazīstināt ar viesnīcām un vietām, kur mēs "Antario" darbinieki esam devušies izraujoties no Rīgas drūzmas. Diemžēl ( vai varbūt tomēr par laimi? ) sakarā ar lielo darba daudzumu sanāk ļoti reti... Šodien stāsts ir vairāk ne par pašu valsti, kurā lielākā daļa jau ir bijusi, bet gan par pašu viesnīcu Gural Premier Tekirova. Oktobris viesnīca Gural Premier Tekirova Turcijā. Starp citu oktobrī laiciņš mūs priecēja ar savu daudzveidību, kurā kārstās ar sauli piepildītās dienas un siltais Vidusjūras ūdens mijās ar dienām kurās uzlija atsvaidzinošs lietus uz zibsnīja spilgtais zibens. Godīgi sakot tas netraucēja izbaudīt atpūtu, jo viesnīca piedāvā ļoti daudz alternatīvu gulēšanai pludmalē. Praktiski visu dienu var atrast, kādu nodarbi, kas patīk - futbols, volejbols, milzīgie tenisa korti, aerobika, galda teniss, sporta zāle, kā arī viesnīca ir milzīga galda spēļu izvēlē, kuras var uzspēlēt iekārtojoties ērtāk uz viesnīcas dīvāniņiem un malkojot kafiju ( vai kaut ko stiprāku) uzspēlēt ar saviem līdzbraucējiem. Vēl ļoti priecē milzīgais akvaparks, kas neatpaliek no mūsu "Līvu" akvaparka, te pat ir tāds pats kalniņš, kā mūsu Lāsēna kalniņš. Ja jūs domāt, ka šī izklaide ir priekš bērniem, tad jūs maldāties, jo šeit lielākoties tika manīti pieaugušie. Bet arī par bērniem ir padomāts ir speciāla zona baseinā kurā ir pirātu kuģis, kura mazie ceļotāji var sajusties kā Karību jūras pirāti un vēl ir pieejama mākslīgā smilšu pludmale pašiem mazākajiem. Sakarā ar ēdienu Gural Premier Tekirova viesnīcā nav, ko īsti pateikt - ēdiens ir ļoti garšīgs un katru dienu ir kaut kas jauns. Tiem kuriem vakarā gaitā patīk iedzert kādu labu labu kokteili bārmeņi uztaisīs gardo Pina Kolada, Mohito, Tekila Sunrise, Long Beach un daudzus citus. Bārā tiek piedāvāti tikai populāro marku alkoholiskie dzērieni : Jack Daniels, Bailey's, Olmeca, Martini, Martell un daudzi citi. Reizi nedēļā notiek GALA vakariņas, kurās viss ir vēl garšīgāks ( jā tas izrādās ir iespējams :) ). Šīs vakariņas notiek ārā zem klajām debesīm pie apaļajiem galdiem un visi krēsli tiek ietērpti svinīgos apvalkos. Vakariņu laika var baudīt dzīvo mūziku, vēlāk deju šovs kuram seko lāzeru šovs un salūts. Vienā vārdā - ĪSTI svētki. Īstenībā katrs vakars ir īpašs ,jo vienu dienu tu esi teātrī, nākamajā tu jau esi Brodvejā, bet vēl pēc dienas koncertā. Viss tas pateicoties lieliskajai darbinieku komandai .

Īsāk sakot visiem iesakām. Gan ar bērniem, gan divatā un kā arī ar visu ģimeni.

No pludmales var doties izbraucienā ar laivu uz koraļļu salām.
Šo izbraucienu var savienot ar šādu lidojumu