Pēdējās dienas Bangkokā, Taizemē

Šī diena ir pēdējā pilnā diena Taizemē!

Tā kā visa ceļojuma laikā esam diezgan ietaupījušas, tad nu esam nolēmušas šajā dienā kārtīgi patērēties un palutināt sevi - vispirms dosimies uz SPA un vakarā uz restorānu Bangkokas augstākajā celtnē. Domāts - darīts.

Jau bijām noskatījušas vēlamo SPA centru, tāpēc nekavējāmies un devāmies ceļā. Visērtāk mūsu gadījumā bija ar metro. Sistēma mums jau pazīstama, viss vienkārši - pēc pārdesmit minūtēm jau esam atpakaļ virszemē. Tagad galvenais neapmaldīties un atrast pareizo SPA. Šodien Lindas iekšējais GPRS ir uzdevumu augstumos un droši virzāmies pareizajā virzienā. Pēc kāda laika gan sāk šķist, ka esam apmaldījušās, jo SPA kā nav, tā nav... Tomēr beigu beigās atrodas un esam klāt - So Thai Spa. Ejam iekšā, kur mūs laipni sagaida. Esam mazliet satraukušās, jo neesam pierakstījušās, bet izskatās, ka cilvēkiem SPA dienas pirmajā pusē nav padomā - šķiet, ka esam šeit vienīgās. Kamēr izvēlamies, kādu masāžu vēlēsimies, mums tiek atnesta tēja un aromterapijas smaržu paraugi. Izvēlējāmies relaksējošo masāžas komplektu, kurā ietilpst pēdu mērcēšana un mazgāšana, aromātiskā augu bumbas masāža un aromterapijas masāža (abas izvēlamies citronzāli kā vēlamo aromātu. Viss masāžas komplekts paredzēts 2h garumā!

So Thai Spa

Kad esam nobaudījušas tēju, dodamies uz masāžas telpu. Pārģērbjamies un dodamies mazgāt kājas. Jāsaka kā ir - nu nav man patīkami, ja kāds cits mazgā manas kājas. Drīzāk nevis nav patīkami, bet neērti - to jau piedzīvoju pirms tam pirms fish spa.

Ar tīrām kājiņām dodamies uz kušeti. Lindai šķita, ka viņas, augumā mazā pensionāru masiere jau neko nepamasēs - tāda glāstīšana vien būs! Bet, protams, ka viņa kļūdījās - tajiešu rokas ir ļoooti spēcīgas. Es gan uzreiz zināju, ka manējā masēs kārtīgi - izskatījās kā kreptīgs vīrietis, tikai bez bārdas :D Kur ir tās mazās, skaistās taijiešu masierītes, kā rāda filmās???

Lai vai kā, es nekļūdījos - masāža bija patiešām spēcīga, dažu brīdi pat mazliet sāpīga, taču zināju, ka pēc tam būšu kā septītajās debesīs. Mūs masēja ar eļļu un ar augu bumbām (nezinu kā pareizi latviskot, bet angliski tā arī saucās - herbal ball). Bumbas ir karstas, ar tām uzspiež uz dažādiem punktiem.

Herbal Ball

Kad masiere ieraudzīja manu fantastisko kāju, kuru ieguvu Kanchanaburi (lasīt ŠEIT), bija mazliet šokēta (jāpiebilst, ka kāja ar katru dienu izskatījās nevis labāk, bet sliktāk - nu jau bija milzīgi liels zilums zili sarkanā krāsā). Kad masēja ar herbal ball, īpaša uzmanība tika maniem zilumiem - tie tika karsēti, ka likās, ka kājas vietā paliks čupiņa ar pelniem, tāpēc palūdzu viņai vairs maniem zilumiem neskarties. Savukārt Lindas masiere īpašu uzmanību pievērsa viņas mugurai - sadalīja pa kauliņiem. Un arī kājas masēja pārāk spēcīgi. Kad palūdza masēt ne tik stipri, tad mazliet maigāk masēja, bet vienalga par spēcīgu!

Visādi citādi masāža bija patiešām relaksējoša, man gan nav ar ko salīdzināt, jo tā man bija pirmā reize, kad bija pilna ķermeņa masāža. Pašās masāžas beigās tika izkrakšķināti visi kauliņi - nācās locīties dažādās jogas pozās, kad masiere ar spēku mani krakšķināja - likās, ka sprandu pārlauzīs :D Un es nezināju, ka man ir tik daudz krakšķošu kauliņu :) Un tā divas stundas pagāja nemanot!

Pārģērbāmies, atvadījāmies un devāmies prom - tā mazliet virs zemes staigājot :)

Bijām plānojušas doties uz viesnīcu, taču atpakaļceļā pamanījām lielveikalu... Nevarējām atturēties :D Ļoti skaisti iekārtots lielveikals, saucās Terminal 21. Katrs stāvs iekārtots kādas valsts stilā - Lielbritānijas, Turcijas, Parīzes u.t.t. Ļoti interesanti!

Terminal 21 lielveikals (Photo by LL-travel)
Terminal 21 lielveikals

Uzgājām vienā no augšējiem stāviem un devāmies pusdienās. Kad paēdām, mazliet pastaigājām pa veikaliem. Veikali šeit padārgi priekš Taizemes. Jāsaka, ka svārki, kurus pirku Latvijas H&M, šeit maksāja vairāk, lai gan bija identiski! Veikaliņi gan skaisti iekārtoti, tāpēc arī vienkārši pastaigāties ir interesanti, turklāt iekšā ir patīkami vēss :)

Lejasstāvā nopirkām dažus sīkumiņus, nopirkām saldējumu (šokolādes un piparmētru - mans ideālais savienojums), kuru turpat apēdām un devāmies uz metro. Jau drīz bijām atpakaļ viesnīcā - mazliet atlaidāmies un sākām krāmēt somas, lai tas nav jādara pašā vēlā vakarā. Protams, ka somas ir krietni par mazu un nekas nelien iekšā. Pāris reizes visu sakrāmē un izkrāmē, saplacina un iespiež, bet vienalga nekas īsti nelien iekšā... Metam mieru - saģērbjamies daudz maz pieklājīgās drēbēs un dodamies uz restorānu!

Dodamies ar skytrain - tam ir pieturvieta pie paša restorāna. Esam galā pie Bangkokas augstākās celtnes - Baiyoke sky hotel.

Baiyoke sky hotel (Photo by LL-travel)
Baiyoke sky hotel

Ejam iekšā un noskaidrojam ka biļetes uz restorānu :D var nopirkt, šķiet citā stāvā, uz kuru tad mēs arī dodamies. Pie liftiem ir gara rinda, bet tā tomēr raiti saīsinās. Saspiežamies liftā un dodamies augšā. Lifts brauc augšā diezgan ātri un lai gan man ļoti nepatīk lifti, šis nerada man nepatīkamas sajūtas. Esam klāt un nolemjam par labu internacionālajām vakariņām. Samaksājam baiso naudu un dodamies uz restorānu, ko pareizāk laikam saukt par bufeti :)

Mums ierāda galdiņu - visiem galdiņiem ir burvīgs skats uz naksnīgo Bangkoku, patiešām elpu aizraujoši. Mums tiek piedāvāti dzērieni, kuri nav iekļauti cenā. Ok, paņemam ūdeni un pudeli mājas vīna. Un ejam krāmēt ēdienus - kā zviedru galdā var ņemt visu, kas kārojas. Izvēle ir ļoooti plaša, gribās visu nogaršot, tāpēc atkal liekam visu pa bišķītim. Ēdieni ir ļoti gardi, vienīgi suši pie mums gan ir daaaudz gardāki. Pamēģināju pagaršot visādus jūras mošķus, austeres, bet nu nē - sajūta kā Baiļu Faktorā... Nu negaršo man tās "delikateses"! Mājas vīns bija diezgan stiprs un man sāka likties, ka ēka šūpojās - tā arī nesapratu, vai tiešām vēja dēļ šūpojās vai vīna dēļ, jo Lindai nelikās, ka kaut kas šūpotos :D

Mēs - Baiyoke sky hotel restorānā (Photo by LL-travel)

Tieši šeit mēs vienīgo reizi visa mēneša laikā, šķiet, sadzirdējām latviešu valodu - kāds pāris bija neapmierināts ar galdiņa novietojumu vai ko tādu. Bet varbūt tā latviešu valoda arī bija tikai vīna ietekmē :D

Līga "paniekojās" ar saldumiem Baiyoke sky hotel restorānā (Photo by LL-travel)

Pēc nelielas vēderpauzes ķērāmies klāt desertiem :D Tie te pavisam nav garšīgi, bet vismaz intereses pēc pagaršojām!

Kad bijām nomocījušas mājas vīnu (2/3daļas nācās dzert man), bijām gatavas doties augšā uz rotējošā viesnīcas jumta 84. stāvā! Pirms uzkāpšanas uz platformas, kura griežas, jāiet cauri telpai uz kuras uzzīmēti citplanētieši :)

Skats no augšas ir... PA-SA-KAINS!!!

Baiyoke sky hotel 84. stāvā (Photo by LL-travel)

Platformu, protams, norobežo žodziņš, bet tas ļoti skatu nebojā! Apgriezāmies ar rotējošo platformu kādas 3reizes un tad beidzot bija gana! :)

Bijām pārēdušās, saņēmušas burvīgas emocijas un gatavas doties pārlaist pēdējo nakti Āzijā. Lejā tikām samērā ātri - nebija baisās rindas pie lifta. Nonākot lejā, ārā lija lietus - mazliet izmirkām. Devāmies uz skytrain, kurš ātri vien bija klāt un jau pavisam drīz bijām atpakaļ viesnīcā!

Veicam vēl pēdējos somu krāmēšanas darbus un beigās bezspēkā aizmiegam - rīt jau redzēsim savus mīļos!!!

Bangkokas skytrain pieturā(Photo by LL-travel)

Nākamajā rītā - mūsu pēdējā rītā Āzijā - agri esam augšā, paķeram savas pieblīvētās somas un dodamies lejā uz recepciju. Kad izrakstāmies no viesnīcas, administrators ir pārsteigts, ka mēs tik agri dodamies uz lidostu - saka, lai ejam paēst, vēl jau daudz laika :D Nācās arī uzgaidīt, kamēr pārbauda mūsu istabiņu - vai neesam iztukšojušas ledusskapi :) Tā kā to nebijām darījušas, atvadāmies un dodamies uz skytrain. Šorīt esam paredzējušas izmantot skytrain lidostas ekspresi. Kamēr gaidām, tikmēr vērojam saules lēktu...

Saullēkts skytrain pieturā (Photo by LL-travel)

Kad iekāpjam skytrain vagonā, tajā ir pāris pusaizmiguši tūristi un pāris vietējie ofisa kostīmos. Braucam klusējot - it kā prieks par atgriešanos mājās, bet tajā pašā laikā TIK pasakaini burvīgs ceļojums, ka negribās, lai tas beidzās...

Drīz jau esam lidostā! Sev par lielu pārsteigumu ātri vien milzīgajā lidostā atrodam vajadzīgo galdiņu, pie kura jāiečekojās. Mīļi palūdzam mūs iesēdināt maliņā pie loga, lai nesanāk visādi "jautri" piedzīvojumu kā braucot šurp :D Nododam bagāžu un dodamies un kontroli. Man vienmēr uztraukums, kad jādodās pie nopietniem onkuļiem uniformās :D Pirms Lindas pārbaudes aiztur vienu pārīti, Lindai jau sāk izspiesties sviedri un parādīties bailes - labi, ka to neredzēju :) Tomēr abas cauri tikām bez starpgadījumiem. Vēl izejam cauri skeneru pārbaudei un jau esam tax free zonā. Līdz kāpšanai lidmašīnā mums ir mazliet vairāk kā stunda laika, ko izmantojam... jā - šopingam :D

Nopērkam vietējo saldumu kastes, vēl pāris sīkas dāvaniņas vietējiem, iztestējam kosmētiku un smaržas... Nemanot jau jādodas uz lidmašīnu. Pie vārtiem vēl jāuzgaida, bet drīz jau tiekam iekšā lidmašīnā. Ieņemam savas vietas pie lodziņa un gaidām, kad sakāps pārējie pasažieri.

Bangokas lidostā (Photo by LL-travel)

Cilvēki sakāpj raiti un lidmašīna paceļas gaisā laicīgi! Pa logu Taizeme izskatās tieši tāpat kā Latvija :)

Skats pa lidmašīnas logu (Photo by LL-travel)

Lidojums noris bez īpašiem starpgadījumiem - ne mums kādi īpatnēji cilvēki blakus, nekā! Protams, ka 11h lidojums nevar būt īpaši ērts. Kad kartē ieraugām, ka drīz būsim Helsinkos, prieks ir neviltots!

Lidmašīnā (Photo by LL-travel)

Nolaižamies naksnīgajā Helsinku lidostā. Velkam ārā siltās jaka, šalles :) Arī Helsinku lidostā ātri tiekam cauri kontrolei (ja neskaita, ka Lindai pārbaudīja mazo rokassomiņu - šķita pārāk aizdomīga :)) un ejam jau uz vārtiem. Eh, visapkārt skan latviešu valoda! Sakāpjam visi autobusā, kurš aizved mūs līdz mazajai Flybe lidmašīniņai. Nu neievieš man uzticību tā mazā lidmašīna - pa logu redzu propellerus, ap kuriem sarūsējušas skrūves... Mierinu sevi, ka tā ir tikai viena stunda - tikai viena stunda, kura jālido. Lidojums patiešām paskrēja nemanot (kas ir 1h pret tikko nolidotām 11h :)) ! Un drīz jau nolaidāmies dzimtenē - LATVIJĀ!

Kamēr gaidījām savas bagāžas, tikām pie intervijas par Taizemi. Dabūjām savas somas un devāmies ārā no lidostas. Ehh, emocionālās atkalsatikšanās ar saviem mīļajiem un nu jau esam atpakaļ Latvijas "sliedēs".

Nesatraucies Āzija - mēs vēl atgriezīsimies! ;)