Gulbene un Latgale ir tuvāk par Turciju vai Maroku

Tiem, kam nav laika braukt uz Turciju vai citām siltajām zemēm, alternatīva var būt brauciens uz Latgali, pārnakšņojot šogad atvērtajā SPA centrā Gulbenē, kas ierīkots Vecgulbenes muižā. Šis SPA ir ierīkots īstā atjaunotā muižā. Atmosfēra ir patiesi aristokrātiska. Viss atjaunots ieveŗojot senatnīgos principus, taču atbilstoši mūsdienu prasībām. Ja šī muižiņa saglabās šo pašu līmeni vēl 5 gadus, es tur labprāt nosvinētu savu 40 gadu jubileju. Numuriņi superīgi, skatuve ar balkoniņiem, spa ar 2 saunām un fantastisku burbuļu vannu un restorānu bija tikai mūsu ģimenes rīcībā tikai pa 40 Ls par diennakti. Protams apēstie ēdieni un dzērieni jāskaita klāt. Šī bija labākā rekrācija, ko esmu piedzīvojusi Latvijā rudens periodā. Fantastiski. Cenas - es teiktu lētas,m par to visu, ko es dabūju pretī. Cerams, ka šī SPA īpašniekiem viss izdosies! Tā bija fantastiska nedēļas nogale. Nākamo dienu pavadījām dabā pie bebur aizsprostiem. Tas bija fantastiski!