Atsauksme par autobusu braucienu uz Horvātiju ar "Prieks tūre"

Devāmies šīs kompānijas ceļojumā uz Horvātiju 2014.g. augustā. Uzreiz saku, ka kompānija laba, iesaku, ceļojums foršs, bet es būtu bijusi priecīga izlasīt šādu komentāru kā tagad rakstu PIRMS savas ekskursijas..

Gide Ksenija bija ok, pastāstīja to, kas vajadzīgs, parādīja ko vajag, arī dažus interesantus faktus, kas noteikti nav obligātajā programmā, taču viņai viss ir "lieliski", "satriecoši", "ko tādu citur neredzēsiet" u.tml, jo kā nekā - tas ir viņas darbs - reklamēt šīs ekskursijas. Tā kā devāmies visās piedāvātajās ekskursijās, tad izstrādājās priekšstats par to, kura, MŪSUPRĀT, bija to vērts un kuru noteikti neieteiktu saviem draugiem, kas izvēlētos šo ceļojumu.

Dalīšos ar mūsu iespaidiem, kas, protams, ir ļoti subjektīvi, taču iespējams kādam noderēs. 1) Punkvas ala - super, īpaši ja nav būts šāda veida alās - viss lieliski, noteikti iesaku, vienīgi jāpaņem līdz kas siltāks mugurā velkams un galvenais, lai kājām silti un mitrums netiek cauri!

2) Plitvicas ezeri - ļoti skaisti, noteikti ir to vērts, domāju arī otrreiz tur pastaigātos ja brauktu, jo arī ja šo nepaņem, tad tās 5h sēdēt autobusā un dzert tēju nebūtu forši, bet tie skati un emocijas ir to vērtas, Ērtus apavus, labu fotoaparātu un labu garastāvokli!

3) Dubrovniki mums bija vienā dienā ar Melnkalni - šķiet, tādā izpildījumā vairs nebrauktu, jo ceļš ļoti tāls, kopā autobusā dienā pavadījām vairāk kā 6h, ekskursija ilga no 6:00 rītā līdz 23:00 vakarā. Melnkalnē apskatījām tikai Budvu, kur gids 15min izveda ātrā tempā cauri vecpilsētai un tad brīvais laiks.. peldi, ēd un skaties apkārt - noteikti nebija tā vērts, tur ir skaisti, taču jābrauc atsevišķi uz turieni. Dubrovnikos, mūsuprāt, ļoti garlaicīga ekskursija, jo stāstīja tādu "sausu" vēsturi. Mēs izvēlējāmies doties nost no grupas un izstaigājām vecpilsētu paši. Noteikti iesaku doties uz to augstākā stāva ielu, kur visa iela ir tikai restorāni, restorāni un restorāni.. atmosfēra - fantastiska.

4) Nacionālais vakars - sākumā domājām nepiedalīties, taču labi, ka pārdomājām - kaut kas FANTASTISKS! Sākumā ar skaistām laivām tevi vizina apmēram 20-30min pa kanāliņiem, tad vieta, kur tas viss notiek, atmosfēra.. skaisti. Ēdiens ļoti, ļoti garšīgs, vīns - kā jau visur - šķaidīts, bet tie muzikanti - super, super,super.. Pasākums visiem šķita lielisks!

5) Bosnija. Apskata vienu pilsētu, kur gide pastāsta informāciju - saturīgi un interesanti, tad brīvais laiks iepirkumiem - super, dēļ tā vien ir vērts braukt. Cenas ļoti demokrātiskas un izvēle super! Medus 1l (lavandas, kliņģerīšu utt) 4eiro un visi tie viņu uzlējumi utt.. Par pusdienām gan - gide reklamēja, ka ļoti laba cena, trīs ēdieni un citur tik lēti nepaēdīsim, bet muļķības. Labāk būtu ēduši pašā Mostarā, jo ļoti daudziem pusdienas īsti nepatika.. Tikai otrais ēdiens bija baudāms, taču arī ne 10eiro vērts,.

6) Jahta "ļipa moja" - noteikti vēlreiz nebrauktu. Ja nekad nav braukts ar jahtu, garšo atšķaidīts vīns un rakija un patīk uzdzīvot - aiziet, jums derēs. Mēs šo dienu labprātāk būtu pavadījuši Klekā pie jūras un papusdienojot kādā no restorāniem, jo bija brauciens ar jahtu, dzer, dzer un vēlreiz dzer. Tad uz "neapdzīvotās salas" visi vienkārši peldas (obligāti ežu čības, tur to kā nosēts), jo darīt tur citu nav ko. Tad papusdieno, atkal peldas un brauc atpakaļ. Ballīte uz jahtas, jo lielākā daļa jau kungu prātā, ieskaitot jahtas apkalpi un kapteini priekšgalā.

Par apartamentiem

Viss lieliski,. Nekādu super ekstru, taču absolūti pieņemamas naktsmājas. Pieejams wi-fi, kas dažubrīd tomēr nestrādā, jūra 3min attālumā, veikali, restorāni turpat - viss forši.

Par transfēru

Ja neesat rīdzinieki, bet transfērs no jūsu pilsētas tiek piedāvāts, iesaku būt uzmanīgiem. Saraksti mikroautobusu šoferiem ir ļoti haotiski, paši šoferi tāpat. 5 cilvēku vietā mēs mikriņā bijām 11 un šoferis jau ija aizbraucis 20min ātrāk kā plānots un vēl atļāvās teikt, lai braucam ar taksi paši, ka viņam nav laika atgriezties, taču tomēr viss bija ok, ferrari tempā tomēr uz autobusu paspējām kaut izbraucām no Liepājas uz Rīgu 1h 20min vēlāk.

Atpakaļceļā vēl jautrāk - uz Horvātiju devāmies 3 autobusu, atpakaļceļā mēs izbraucām pirmie - jau 4:00 no rīta, savukārt, trešais autobuss divas stundas vēlājk - 6:00, lai neveidotos sastrēgumi degvielas uzpildes stacijās pie wc. Tas, protams, nozīmē, ka arī Rīgā ieradāmies pirmie, bet transfērs izb rauc tikai tad, kad sagaidīti visi tās dienas autobusu, mūsu gadījumā ne tikai vēl 2 Horvātijas autobusi, bet arī vēl no Čehijas un Itālijas. Mikroautobusa šoferim nav kontaktu, lai sazvanītu cik tālu šie autobusi ir, gids zvana viņam, kad autobuss ir 1h braucienā no Rīgas, tādējādi mēs pat nezinājām CIK ILGI mums būs jāgaida transfērs - šoferis vien brīdināja, ka iespējams tās būs visas 5h un pat vairāk. Iebraucām plkst 22:00 un to , protams, nebijām gatavi gaidīt. Braucām ar pēdējo maksas mikroautobusu uz mājām. Daugavpilieši vēlāk nožēloja, ka nav izkāpuši Bauskā, lai kāds viņiem atbrauc pakaļ, jo arī viņiem bija šāds pats liktenis..

Kā jau teicu - iesaku, taču noteikti neiesaku ņemt VISU, jo pietrūks atpūtas.. jo tas viss aizņem lielāko dienas daļu un mēs tikai pus dienu pavadījām Klekā pie jūras atpūšoties un BAUDOT!