Vēlos Singapūrā atgriezties vēlreiz! Un, vismaz uz nedēļu...

Izejot no lidostas, jūtos kā slapjajā pirtī. Ir ļoti mitrs un temperatūra ir aptuveni 30 grādi. Pēc nepilnas stundas jau esam lepnā viesnīcā. Tā kā ir jau vēls, daļa grupas izvēlas doties vakara pastaigā pa Singapūru, taču otra daļa izvēlas apmeklēt “Nakts Safari”, kurš esot pirmais šāds Safari pasaulē. Pēc vairāku stundu pavadīšanas tajā, patiesībā gan būtu jāsaka, ka tas ir vairāk cirka un zooloģiskā dārza apvienojums… tumsā. Nākamā diena paredzēta Singapūras iepazīšanai. Viena neliela saliņa, aptuveni, 40km x 25km izmēros uz kuras dzīvo 4,6 miljoni iedzīvotāji, no kuriem lielākā daļa ir Ķīnieši, nedaudz mazāk Malaizieši, tad Indieši un vēl citas tautas - tā ir Singapūra - pilsēta/valsts. Neatkarību ieguvusi 1960-tajos gados un no tā brīža ir sākusi strauju ekonimisku izaugsmi. Te ir milzonīga osta, kas pārkrauj nenormālu apjomu konteineru, te ir visu lielāko pasaules kompāniju pārstāvniecības, valsts konsulāt un IT ražotnes. Ļoti zaļa un krāšņa pilsēta, kas apvieno debesskrāpjus, China town, Indiešu rajonu, muzejus, zooloģisko dārzu, orhideju dārzu un daudz citas skaistas vietas. Taču, galvenais - te ir veikali! Supermārkets pie supermārketa, veikals pie veikala. Sākot no mazām, tirgus līmeņa bodītēm, beidzot ar Louis Vitton un Valentino saloniem. Arī es pavilkos vienā veikalā un iepirku polarizācijas filtru savam 18-200mm objektīvam, platleņķa konvertieri video kamerai un dārgākais - Nikkor 10.5mm F/2.8 Fish Eye objektīvu. Ja runājam par cenām, tad jaunos elektronikas modeļus var nokaulēt tikai 5-15% lētāk, ka Latvijas interneta veikalos, attiecīgi, pirms skriet uz šejieni ar domu pirkt elektroniku, der padomāt, vai ir jēga zaudēt garantiju un servisu, jo daudzi servisa centri Latvijā neatbalsta tā sauktās “ražotāju vispasaules garantijas”. Par ēšanu - ēdienu var dabūt visdažādāko, bet, protams, ieteicams ir baudīt austrumu ēdienus, kas šeit ir tiešām garšīgi. Kārtīgu otro ēdienu ieskrietuvē var baudīt par aptuveni 1.30Ls, bet krogā upes malā cena vidusmēra porcijai sasniedz 10Ls. Bet nu ļooooti garšīgi. Bet, jārēķinās, ka alus viņiem ir dārgs! Lētākais, ko var atrast veikalos ir aptuveni 1.70Ls par pudeli, savukārt, krogos cena izaug līdz 4.50Ls par kausu. Viens ir skaidrs. Nepilnas 2 dienas šajā pilsētā ir stipri par maz, lai izbaudītu visu to jauko, kas šeit atrodams. Ja būtu iespējams, labrāt šeit pavadītu nedēļu un, domāju, ka absolūti nebūtu garlaicīgi.