Kolosālais Jaungads Barselonā!

27.decembrī es ar mammu, mammas draugu un viņa meitu devos uz Barselonu. Lidojām 3 stundas ar aviokompāniju "Air Baltic". Barselonā ir ļoti forša lidosta. Diezgan ātri tikām cauri pasu kontrolei un saņēmām bagāžu. Kad izgājām ārā, uzreiz sapratām, ka mūsu brīvdienas ir sākušās! Ārā bija + 10 grādi. Mēs iekāpām taksometrā kurš diezgan nelabi oda pēc cigaretēm, bet tā oda visi taksometri. Braucām uz Barselonas centru, kur mūsu radiniecei ir dzīvoklis. Viņa pati bija devusies ceļojumā un mēs drīkstējām apmesties viņas dzīvoklī. Dzīvoklī bija 2 istabas - man ar mammas drauga meitu viena, mammai ar draugu otra. Mēs nolikām mantas un devāmies pastaigā pa centru. Pulkstenis rādīja 18:40 pēc vietējā laika. Devāmies paēst. Bija jau vēls un mēs gājām mājās. Man šķita, ka Barselonā man ļoti patiks. Nākamajā dienā mēs gājām uz slaveno Gaudi katedrāli "La Sagrada familia". Tā atradās netālu no mūsu mājām. Katedrāle bija milzīga un ļoti skaista. Mēs kāpām tornī. No tā pavērās brīnišķīgs skats uz saules apmirdzēto pilsētu. Pamanījām, ka centrā visi māju stūri ir it kā nošķelti un līdz ar to katrā krustojumā izveidojas mazs laukumiņš. Pēc tam devāmies mājup vakariņās un nedaudz apmaldījāmies, bet drīz atradām ceļu atpakaļ. Nākamajā dienā staigājām pa pilsētu un apmeklējām lielo akvāriju. Tas atradās kanāla malā. Akvārijā bija rajas, jūraszirdziņi, jūras zvaigznes,dažādas man nezināmas zivis un haizivis. Tur bija tunelis ar stikla sienām un sanāca tā, ka tev virs galvas peldēja lielas, resnas haizivis un vēl daudzas citas lielas un mazas zivis. Vakarā bijām pārguruši un ātri devāmies gulēt. Nākamajā dienā (29.decembrī) es īsti neatceros, ko darījām, bet garlaicīgi jau nebija... Arī 30. decembri izlaidīšu. 31.decembrī mēs devāmies uz Gaudi parku, kurš atradās augstu kalnos. Mēs braucām augšā ar 5 eskalatoriem un vēl gājām pa ceļu. No augšas varēja vērot pilsētu. Bija redzami "La Sagrada familia" torņi un protams, citi torņi un augstceltnes. Parkā nekā ievērības cienīga nebija, tikai gar malām augošie kaktusi gan bija skaisti. Devāmies uz Gaudi māju kura atradās blakus parkam. Tā bija skaista. Pēc tam kāpām lejā no kalna un gājām uz metro, lai brauktu mājup. Pulksten 23:00 pēc vietējā laika, jeb pulksten 00:00 pēc Latvijas laika, mana mamma ar draugu dzēra šampanieti. Es arī drusciņ dabūju.:) Vēlāk mēs gājām uz "Plaza Catalunya", lai tur sagaidītu Jauno gadu. Visi cilvēki skaitīja minūtes un sekundes līdz pusnaktij. Kad noskanēja pulksteņa zvani, visi sāka aurot un mētāja pa gaisu plastmasas glāzītes ar šampanieti. Pēc tam pūlis izklīda un uz laukuma palika liela nekārtība - apkārt mētājās samīcītas glāzītes, papīri, konfekšu papīriņi, cigarešu kārbiņas un visāda draza. Mēs devāmies gulēt, lai nākamajā rītā varētu laicīgi piecelties. 1.janvāra rītā visi bijām samiegojušies. Mēs devāmies uz vagoniņu, kas ved augšup kalnā. Stāvējām rindā kādu stundu līdz beidzot iekļuvām liftā un braucām uz torņa augšu, lai iesēstos vagoniņā. Beidzot bijām vagoniņā, tā durvis aiztaisījās un vagoniņš sāka slīdēt uz kalna pusi. Mēs pārbraucām pāri kanālam un izkāpām no vagoniņa, kad atradāmies kalnā. Kalnā bija brīnišķīgs parks ar dažādiem kaktusiem, palmām un augiem. Staigājām tur kādas 3 stundas. Pēcāk atkal izstāvējām garo rindu, lai tiktu atpakaļ. Tad devāmies mājup. Nākamajā dienā braucām ar tūristu autobusu cauri pilsētai kādas 3 stundas. Vakarā braucām mājup. Kad no rīta pamodāmies, sākām kravāt mantas, lai dotos atpakaļ uz Latviju. Mūsu lidmašīna kavējās veselu stundu. Tad iekāpām lidmašīnā. Tā ieskrējās un pacēlās virs skaistās pilsētas. Ardievu, Barselona!