Esam tuvu paradīzei - Sihanoukville!

Nākamajā rītā esam augšā kopā ar Zani, kura gatavojas doties uz darbu. Veikli sapakojam mantas, atvadāmies no bailīgajiem kaķiem, domās atvadāmies no vēl guļošā Mikus un esam gatavas startēt tālāk! Pavadām Zani uz darbu un dodamies uz blakus esošo viesnīcu, kur mums pasūtīts autobuss uz Sihanoukville (turpmāk tekstā Cinevilla, jo tieši tā mēs savā starpā to saucām - nav tik liels mēles mežģis, vieglāk izrunāt :)) . Nekādi pārsteigumi mūs negaida - pat šajā samērā glaunajā viesnīcā mums ir jāgaida. Gaidīt te sanāk vienmēr - mēs esam ļoti punktuālas, tāpēc tik ātri nevaram pierast... Pēc kādas stundas mums pakaļ atbrauc tuk-tuks, kurš aizvedīs mūs uz vietu, kur aties autobuss. Ātri vien nonākam "autoostā". Protams, ka arī autobuss kavējas :D Atceroties briesmīgo gadījumu ar WC vajadzību iepriekšējā autobusa braucienā, nolemju izmantot blakus esošo tualeti. Tualete ir... interesanta :D Izskatās, ka to grasās nojaukt, jo visur mētājas gruveši. Pods kā tāds ir, tiesa - tikai pats pods, bez ūdens nolaišanas ierīces, bez brilles. Bet protams, ka blakus ir spainis ar ūdeni, kas mani pārliecina, ka tualete darbojas, to nenojauc. Durvis ciet netaisās - nav ar ko aiztaisīt. Saņemu drosmi un līdz potītēm stāvot gruvešos izdaru, kas darāms ar vaļā esošām durvīm :) Dodu tualetei 3 balles* un droši aicinu Lindu izbaudīt Āzijas īpašo "garšu" :D Arī Linda ir sajūsmā!

Mūsu sajūsmu izjauc autobuss, kurš nokavējot gandrīz stundu, beidzot ir klāt. Autobuss pavisam jauks, ar skaistiem balti zaļiem aizkariņiem :)

Autobusā Phnom Penh - Sihanoukville (Photo by LL-travel)

Drīz jau esam iegrimušas ainu vērošanā pa logu un ieslīgušas domās.

Pēdējais kadrs ar Phnom Penh no autobusa loga (Photo by LL-travel)

Pēkšņi uz galvas uzšļācās ūdens (cerams :)) strūkla. Abas ar Lindu satrūkstamies - jap, no augšas tek ūdens. Ne visu laiku, bet bremzējot, piemēram. Neticēsiet - nevienam pašam visā autobusā nav tāda ekstra, kā tiešā atdzesēšana ar ūdeni, tikai un vienīgi mums :D Nu neko - sasedzamies ar šallēm, un baudām braucienu mazliet slapjākas kā iekāpām :) .

Pa ceļam paspēju iemūžināt vietējo kravas pārvadāšanas standartu :)

Vietējie kravas pārvadājumi (Photo by LL-travel)

Pārējās ainas nu jau tipiskas - mazi ciematiņi, nelielas pilsētiņas, lauki, kalni... Skaisti!

Brauciena ainiņas caur autobusa logu (Photo by LL-travel)

Pēcpusdienā esam klāt Cinevillā! Kā izrādās, tad autoosta atrodas ārpus pilsētas centra. Saprotam, ka tas nozīmē padārgu braucienu uz centru! Tā arī notiek - visi tuk-tuki piedāvā augstas cenas un kaulēties nepiekrīt. Saka, ka lētāk nedabūsiet. Galvā saprotam, ka visticamāk tā arī ir, jo mums jau nav citas iespējas. Tomēr pārliekam somas pār pleciem un dodamies, kā pašām šķiet, centra virzienā. Kāds tuk-tuks apžēlojas un piekrīt aizvest mūs uz centru pa lēto :D Šis saka, uz kuru viesnīcu mums vajag? Viesnīcas mums nav, tāpēc prasām vadītājam - varbūt ko var ieteikt kādā klusākā vietiņā, nedārgu viesnīcu. Zinot viņš vienu tādu! Aizved mūs un klusu vietu, blakus neliela necila viesnīca. Administrators izskatās ar dzīvi neapmierināts, neieinteresēts, bet tomēr mums parāda istabiņu. Istabiņa nav nekāda smalkā, bet izskatās tīri ok. Prasām cenu. 20$! Nop, saku Lindai, ka nav 20$ vērts numuriņš, ka mums cena par augstu, esam gatavas maksāt 10$. Administratoram sejā beidzot smaids un saka, ka par tādu cenu gan nevarot izīrēt. Piedāvā 18$? Nē! Ok, 15$ esot pēdējā cena. Saku Lindai nē un dodamies pa trepēm lejā. Administrators saka, ka labi - lai iet 12$. Tas mums der :D Ņemam viesnīcu uz divām naktīm. Apmierinātas ar paveikto dodamies uz viesnīcu mazliet atpūsties pirms doties aplūkot blakus esošo pludmali!

Pēc nelielas atpūtas dodamies uz pludmali. Gar visu pludmali ir mazas ēstuvītes/dzertuvītes :) Bet diezgan patukšas - sezonas pats sākums. Pastaigājam kādu gabaliņu pa pludmali - ūdens silts! Tā kā sāk satumst, tad nolemjam doties uz kādu no ēstuvītēm pludmales smiltīs. Izvēlamies pavisam vienkārši - kurā vairāk cilvēku :) Tiesa, visur tikai tūristi! Pludmales ēstuvītē ir nenormāli gardi fruit shakes tikai par 1$, tā vien gribās ņemt visus pēc kārtas! Ēdienkartē ir arī īpašā happy sadaļa, kura ir mazliet dārgāka, bet laimīgāka :D Nepamēģinājām, jo laimes mums tobrīd pietika!

Laimīgā ēdienkarte (Photo by LL-travel)

Ēdieni no parastās ēdienkartes sadaļas ir gardi + mūs apkalpo kāds jauns puisēns, kurš visu piegādā zibenīgi, skriedams visapkārt :)Ar pilniem vēderiem baudām saulrietu... ehhh...

Sihanoukville pludmalē vērojot saulrietu (Photo by LL-travel)

Kad jau iestājusies melna nakts, dodamies atpakaļ uz viesnīcu. Tajā atklājas, ka ļoti labi var dzirdēt āra trokšņus, kas nozīmē, ka ciešs miegs man nespīd... Toties abas ar Lindu esam sajūsmā par burvīgajiem rooozā drēbju pakaramajiem :)

Skaistais viesnīcas drēbju pakaramais (Photo by LL-travel)

Saelpojušās pludmales svaigumu, dodamies pie miera!

Ceļamies - veļamies! :)

Par spīti labi dzirdamajiem āra trokšņiem, esam labi izgulējušās - laikam tas pludmales gaiss būs pie vainas :) Šodienu esam pasludinājušas par slinkuma/laiskuma dienu! Īsumā - šodien tikai sauļosimies un peldēsimies. Bet pirms tam iesim paēst brokastis :)

Ceļā uz brokastīm aizejam pie administratora un pasūtām rītdienai braucienu uz kluso, vientuļo salu - Koh Rong Samloem.

Ejam uz to pašu ēstuvīti pludmales smiltīs, kur bijām vakardien! Pasūtam mums labi zināmos sendvičus + protams, fruit shakes (laikam būtu vienkāršot latviskot kā augļu kokteiļus, bet fruit shakes, manuprāt, skan garšīgāk :))

Pludmales ēdnīciņā (Photo by LL-travel)

Mūs pabrīdina, ka senvičus būs jāuzgaida, jo maize neesot uz vietas. Tā kā mēs nekur nesteidzamies, tad lēni baudām neeeenormāli gardos fruit shakes un gaidām. Pēc kādām 20 minūtēm mums atnes sendvičus - pasakaini gardus! Maize, šķiet, tikko cepta ar kraukšķīgu maliņu un mīkstu jo mīkstu viduci, vistas salātu pildījums mutē kūst! Dievīgi!

Paēdušas ar pilniem vēderiem dodamies meklēt kādu klusāku pludmali. Pludmales krastos izskalotas medūzas - nezinu vai beigtas vai sauļojās... visticamāk beigtas :D Tās nav viegli pamanīt, jo ir caurspīdīgas. Pašas gan neiemūžinājām, bet atradu googlē, tieši tā arī izskatījās!

Izskalotā medūza (bilde no www.google.com plašumiem)

Tā arī nesapratu vai šīs ir bīstamas vai nē, jautāt nejautāju, jo tad būtu bail iet peldēties! Ūdenī tās, noteikti, vispār nevar pamanīt! Ceļš līdz kādai klusākai pludmalei ir diezgan tāls. Tālumā ir neliels uzkalns, ceram, ka aiz tā ir klusā pludmale.

Sihanoukville pludmalē (Photo by LL-travel)

Mūsu cerības piepildās - tieši uzreiz pārejot pāri uzkalnam ir ideāla klusa vietiņa, kur mierīgi pasauļoties! Blakus ir nojume, kurā ir kādi 3 galdiņi un lete. Pasūtam dzērienus un viesmīle saka, ka varam izmantot pludmalē esošos pludmales krēslus, par tiem nav jāmaksā! Burvīgi, tieši tas, kas vajadzīgs. Esam vienīgās, kas izmanto šo ekstru, jo citu cilvēku te nemaz nav!

Mūsu laiskošanās vieta (Photo by LL-travel)

Tā arī praktiski visu dienu pavadām - sauļojamies, peldamies, sauļojamies, peldamies, dzeram ledus kokteiļus, sauļojamies... Pa visu dienu mums paiet garām kādi labi ja 5 cilvēki! Miers un klusums.

Tālumā gan izskatās, ka notiek vienas vienīgas ūdens izklaides.

Ūdens izklaides (Photo by LL-travel)

Pēcpusdienā, kad nogulēt vairs nevaram, savācam mantas un dodamies atpakaļ uz viesnīcu. Atpakaļceļā ievērtējam savus iedegumus - saprotam, ka šonakt gulēšana būs sāpīga :( Pirms viesnīcas aizejam paēst vakariņas uz mums jau labi pazīstamo ēstuvīti, kur puisēns mūs jau sagaida ar pazīstamu smaidu :)

Pludmales ēdnīciņā (Photo by LL-travel)

Tā arī paliekam pludmales ēdnīciņā, vērojam saulrietu un dodamies gulēt!

Saulriets Sihanoukville pludmalē (Photo by LL-travel)

Vairāk par piedzīvojumiem Kambodžā lasi: ll-travel.blogspot.com