Ukraina. Ļvova

Projekta ietvaros man nācās braukt uz Ukrainu. Eiropas Savienības iedzīvotāji var iebraukt Ukrainā bez vīzas. Ar derīgu pasi, ID kartes nederēs

Daži ieteikumi.

1. Kā nokļūt uz Lvovu no Latvijas

a) ar autobusu, kas brauc apmēram 24 stundas

2. Lidot ar lidmašīnu no Rīgas uz Kijevu un tālāk ir variants vai lidot ar lidmašīnu apmēram 1 stundu, vai braukt ar nakts vilcienu 6-7 stundas.

Es izvēlējos lidot ar lidmašīnu. Lidmašīna no Rīgas kavēja 10 min.....pārsēšanās laiks 1h 25 min bij ļoti saspringts, jo jāmaina termināli. tas bij jādara ļoti ātri. Un es pēdejā brīdi uzspēju. Tāpēc neiesaku izvēlēties tik īsu pārsēšanās laiku izvēlēties Kijevas lidostā.

Pilsētā satiekas austrumu, rietumu kultūra un Ukrainas tautas māksla. Unikālo raksturu pilsētai veido dažādu kultūru tradīcijas, kas te ienākušas dažādos vēsturiskajos periodos un dažādu kungu valdīšanas laikos. Te skatāmas arhitektūras pērles no 13.gs. līdz 20.gs. renesanses, gotikas, baroka, rokoko, klasicisma, konstruktīvisma un arī citos mūsdienu arhitektūras stilos. Pilsētā redzēsiet viduslaiku mūra paliekas, baznīcas un katedrāles no Senās Krievijas laikiem. Ļvovas vecpilsēta ir pasakaina – tās centrā atrodas sens Tirgus laukums ,kur nopērkams ukraiņu speķis, gorilka, eža un bebra ārstnieciskie tauki u.c. lauku labumi. un kurā var apskatīt gan 19.gs. pilsētas rātsnamu, gan apkārt esošās 16. – 18.gs. celtnes ar krāšņiem akmenī cirstiem rotājumiem. Pretī šim laukumam atrodas 14.gs. celta Romas Katoļu Katedrāle , kas ir viena no labākajām gotikas stila celtnēm pilsētā. Netālu no Katedrāles atrodas Farmācijas Muzejs, kas dibināts 1735.gadā un tajā apskatāmas farmācijas piederumu ekspozīcijas. Kā arī Jus redzesiet :Uspenska baznīcu komplekss, ,Dominikāņu katedrāle, Armēņu baznīca, Apmeklējums šokolades, piparkūku un karameļu ražošanas darbnīcas kur gatavo pēc senām receptēm .

Brīvaja laikā iesaku pastaigaties pa veco pilsētu un ienakt kada no kafeinīcam vai *zukerenjam*. Kafija ir Ļvovas pilsētas simbols. Var arī apmeklēt slavenus restoranus : Levij bereg, Kriivka, Gasova Ljampa, Mazox-kafe. Kafejnīcu piedāvājums un pārdomātais interjers un izklaides programma ir fantastiska.