2 nedēļu atpūta īrijā

Brauciens uz Īriju nevarētu teikt, ka bija neplānots, drīzāk tāds pēkšņš. Izbraucu 12. novembrī uz Dublinu. Tā kā draudzene pati dzīvo Goray pilsētiņā(2h brauciens ar autobusu un esam klāt) un tajā dienā viņai bija jāstrādā, tad viņa sūtīja man pretī puisi, kuru nepazīstu. Es vēl nosmējos, ka būtu jautri, ja viņš uzrakstītu lapiņu ar manu vārdu:D Smējos gardi, kad ieraudzīju puisi, kurš tur lapiņu ar uzrakstu "Agija Vāgnere".:) Mums bija pāris stundiņas laika līdz autobusam, tāpēc izstaigājām nedaudz arī Dublinas centru. Pirmais, kas iekrita acīs -tik daudzie ZS rotājumi.Bet tā jocīgi....Man jau Ziemassvētki šķiet neiedomājami bez sniega, bet viņiem tā ir realitāte.Ļoti iespaidīga šķita Dublinas pasta ēka. Ar tādām kollonnām....Un pašā pilsētas centrā. Braucām uz Goray.Izzkāpjam no autiņa...ejam..ejam..ceļi tik līkumoti...es tik nosaku"kā var atcerēties kur jāiet"?Aigars nosmejas, ka vēlāk jāsmejas par to kā tu vispār varēji iedomāties, ka te var apmaldīties?Un tā arī ir.Pilsētiņa patiesībā ir ļoti neliela.Bet jauka. Nākamā diena Andai brīva.Braucam uz kaimiņu pilsētu Arclow. Šauras ieliņas...upe, arī jūra.Bet mūsu mērķis iepirkties( nu kā jau meitenēm:) ) Braucam mājās, kad ir jau satumsis. Vakaros ar latviešu puišiem spēlējam pokeru. Nekad iepriekš to nebiju darījusi, bet man ļoti iepatikās. Nopirku komplektu arī uz mājām, spēlēsim pa vakariem. Piektdienas vakarā 14. 11. puiši vēlas mani izklaidēt un aizvest uz vietējo pabu, lai redzu kā vietējie izklaidējas. Tur uzstājas mūziķi, ar interesantu, roķīgu mūziku. Jautri. Bet jau divos viss beidzas un mēs dodamies mājup. Nākamajā dienā man garš ceļš uz Īrijas pavisam otru pusi -R piekrasti -pilsētu Castlebar. Vispirms braucu uz Dublinu. Dublinā mani sagaida divi latviešu puiši. Iesēžamies mašīnā un ātri šaujamies pa šoseju....Puiši esot apsolījuši, ka līdz astoņiem vakarā mani obligāti nogādāšot Castlebar.Runāts darīts. Salīdzinot ar Goray šī pilsēta šķiet milzīga. Nākamās dienas paredzētas dažādas aktivitātes, gan plānotas, gan neplānotas. 18.novembrī plānojam braukt apskatīt Atlantijas okeānu...Bet pirms tam apstājamies St. Patrick kalnu apskatīt un galu galā arī uzkāpjam. Grūti. Godīgi sakot, ja Arčiks un Jurčiks nebūtu atbalstījuši, tad es nekad nebūtu uzkāpusi, padotos jau pusceļā. Ceļš uz kalnu un atpakaļ aizņēma apmēram 4.5h. Tāpēc labāk sākt kāpt kalnā jau no rīta, jo augšā ir mākoņains un ātri satumst.Tā kā pievarot kalna virsotni ir jau satmsis, tad "apciemot okeānu" nolemjam citu dienu. 20. novembrī dodamies uz Achill.Tā ir sala pie paša okeāna.Salai gar malu ir Atlantic drive -ceļš, pa kuru braucot viscaur redzams Atlantijas okeāns. Fantastisks skats:)Un vasarā tur esot labi sērfot...Būs jāaizbrauc vēlreiz vasarā!! Tāds nu bija mans brauciens uz īriju!Zeme, kurā vēl daudz ko redzēt!