paaris dienas Zviedrijaa :)

ar darba koleegiem izdomaajaam aizbraukt uz Zviedriju,nopirkaam leetaas lidmasiinas biletes un piektdien agri no riita devaamies celjaa.Aizlidojaam pa apm.50 minuuteem!izkaapaam aaraa piseetaa,kas atrodas 100km attaalumaa no Stokholmas,un ar vieteejo autobusu devaamies taalaak.izstaigaajaam 3 pilseetas- Nykoping,Eskilstuna un Stockholm =) Skaistas pilseetas,Stoklholmaa viss izveidots tuuristu labklaajiibai :) sapirkaamies,paeedaam mcdonaldaa :D saliidzinajaam LV mcdonaldus ar Zviedru mcdonaldiem (tas bija interesanti,nemot veeraa,ka pati straadaaju Mcd). kopumaa cenas veikalos ir liidziigas kaa Latvijaa.Par akcijas cenaam iespeejams nopirkt ko leetu :) man bija interesanti tas,ka Zviedrijaa ik uz stuura staav velosipeedi,kas ir diezgan tradicionaals paarvietosanaas veids pa saurajaam ielinaam.un vini visi staav nepiesleeti,bet vienkaarsi briivi atsuteeti.vienkaarsi tur neviens pat neiedomaasies vinus nozagt.par Latviju gan saubos,vai buutu labi atstaat mantas briivi pieejamaas vietaas.paarnaksnojaam viesniicaa un naakamo dienu pavadam pastaigaam pa stokholmu.vakaraa dodamies uz praami Regina Baltica.pirmo reizi braucu ar kugi =) kopumaa loti forsi,tikai taas kajiites gan loti sauras :D iebraucam Latvijaa peec apm 18 stundaam...aaraa putenis,aukstums un cels viena milziiga putra :/ jauki atkal buut maajaas,un saakt plaanot naakamo celojumu ;)