Ģimenes ceļojums uz Grieķiju!

Ģimenes ceļojums uz Grieķiju.

Izbraucam no Līvāniem 4.07., divi pieaugušie un jaunietis(16). Braucam pirmajā dienā līdz Lubļinai. Viesnīcas iepriekš rezervētas visam ceļojumam. Viesnīca Hotel Bellis.

Nākošajā dienā braucam caur Slovākiju un šodien apstāšanās vieta Ungārijā – Miškolc. Viesnīca Fanni Vendeghaz, neiesaku nevienam, neatbilda bildēs redzētajam. Vinjete Slovākijā -15eiro un Ungārijā 4780 forinti(15eiro), abas pirkām uz mēnesi, jo sanāca izdevīgā, jo nepaspējām atgriezties 10 dienās.

Otrā rītā jau agri 7.00 izbraucam uz Serbiju- Belgradu. Uz Ungārijas un Serbijas robežas kopā nostāvam pusotru stundu. Ilgāk gāja uz Ungārijas robežas. Uz Serbijas iespieda zīmogus pasē, pārbaudīja vizuāli bagāžnieku. Naktsmītne Spirt hostel and Apartments, laba atrašanās vieta, recepšenā krievu meitene palīdzēja ar pilsētas apskati, ieteica nacionālo serbu restorānu.

Nākošajā rītā izbraucam līdz Maķedonijas galvaspilsētai Skopjei. Uz robežas obligāti vajadzīga zaļā karte. Naktsmītne City Boutique Hotel . Ļoti foršs hotelītis, saimnieks komunikabls, labi runā angliski, no rītiem brokastīs pats viesiem pasniedz kafiju. Skopjē ir lēti taksometra pakalpojumi. Ja ir vajadzība, droši var izmantot. Arī degviela ir lētāka nekā citās valstīs, braucot vislabāk uzpildīties Maķedonijā, vēl arī cigaretes ir ļoti lētas salīdzinot ar citām valstīm. Pārvēršot uz eiro sanāk paciņa aptuveni 1 eiro. Skopje ļoti patika, iebraucot iekšā domājām kur esam nonākuši, viss aizlaists un vecs, bet pats centrs izrādījās foršs un pompozs.

Nākošajā dienā beidzot sasniedzām Grieķiju. Šodien mūsu plānos apskatīt Meteora kalnus Kalampakā. Tas kalnu varenums un skaistums, kas paveras riņķī ir neaprakstāms. Apskatījām klosterus, kas atrodas augstu kalnos, karstumā tas nebija viegli! Bet tas ko redzi kalnu augšā ir vienkārši Superīgi!!! Nakšņojām Hotel Kosta Famissi , superīgs hotelis ar skatu pa logu uz Meteora kalniem.

Jauna diena un ceļojums turpinās! Šodien braucam līdz Atēnām, izbraucam agri, lai vairāk laika pilsētas apskatei. Par grieķu braukšanas stilu mēs pa šīm dienām varēt grāmatu sarakstīt, brauc kā un kur gribJ Athens Oscar Hotel , labs ar baseinu un terasi uz jumta. Baseins bija tieši laikā, jo ārā ļoti karsti. Metro blakus hotelim, kas ir ļoti izdevīgi. Nopērkam metro biļetes(4eiro-24 st.) un laižam apskatīt Akropoli. Dienas laikā mierīgā garā apskatām visas galvenās apskates vietas, noskatāmies godasardzes maiņu. Lēnā garā pastaigājam pa parku un mazajām ieliņām, ir vakars, bet ārā + 37.

Tālāk nākošajā dienā mūsu ceļš ved līdz Lefkadas salai –Vasiliki, kur mēs atpūtīsimies pie jūras nedēļu. Pension Holidays ir forša ar lielu terasi, pašā jūras krastā. Saule, jūra, kas gan varbūt labāks. Pārsvarā dienas pavadām pie jūras peldoties un sauļojoties. Divas dienas veltam izbraukumiem ar kuģi pa Jonijas jūru. Nedēļa paskrien vēja spārniem, esam atpūtušies, nosauļojušies un laiks posties garajam mājupceļam.

Atpakaļ ceļā nakšņojam Serbijā-Nišā, Slovākijā- Košicē, un Polijā- Belostokā.

Atpūtušies un laimīgi 20. Jūlijā pārbraucam mājās.

Ceļojums izdevās ļoti foršs!!!!

Nobraukti 6500 km

Ceļu nodevās-aptuveni 100 eiro (Grieķijā, Maķedonijā, Serbijā jāmaksā pēc nobrauktā attāluma, maksas punktos. Ceļi ļoti labi)

Automašīna BMW-530

Degviela-395 litri (dīzelis)

Kuģītis 1. Smiley Boat Egremni Beach, Porto Katsiki Beach- izbrauc no Vasilinki 10.30 atgriežas 16.30.- Mēs maksājām 25eiro par trijiem.

2. kuģītis Maķedonija Palace

Pa Jonijas jūras salām- izbrauc 9.30 atgriežas 18.30 (jāierodas laicīgi aizņemt labākās vietas, jo gribētāju daudz un visu dienu saulē sēdēt par traku. Arī stāvvieta viņiem patālu. Maksājām ar pusdienām trijiem -50eiro. Atiet no pilsētiņas Nidri (20km no Vasilinki)

Bet tās cenas varbūt dažādas, jo mēs pirkām vasilinkos un tirgoja vīrietis, kas staigāja pa pludmali(runāja krieviski), un izskatījās, ka katram piedāvāja savu cenu.