Uz Ventspili ar ziķeri.

Zinot, ka Ventspilī bērniem ir ko darīt...........daudz ko darīt, tad arī nolēmu dažas dienas tur pavadīt ar zinātkāro divgadnieku (2 1/2g). Savlaicīgi visitventspils sameklēju interesējošās atrakcijas - ziķera spējām.

Tomēr ir gabaliņš ko braukt, un arī redzēt gribas daudz, tad visu vienā dienā ietilpināt nebija iespējams, un tika meklētas naktsmājas 4 dienām (3 naktīm). Apzvanot 14 vietas, cerības aizbraukt uz Ventspili sāka šķobīties, jo viss jau bija "aizsists". Vēlos šeit uzsvērt, ka rezervāciju vēlējos veikt tikai 2 dienas pirms plānotā ceļojuma, jo vadījos pēc laika apstākļu prognozēm nākamajām dienām. Bet, tā kā ar domu par ceļojumu uz Ventspili dzīvoju domās jau krietnu laiku pirms, mans domu spēks satikās ar fortūnu un es rezervēju sev 1-istabas dzīvoklīti caur ss.lv par pieņemamu cenu.

1.diena - ierašanās Ventspilī. Pludmales akvaparka apmeklējums - vairāk piemērots lielākiem bērniem 3 1/2 - 4 gadi vismaz, jo bērnu baseinā šļūcot no slidkalniņa, mans ziķeris pagāja zem ūdens, kas viņam nu nemaz nepatika. Pašā bērnu baseinā līmenis mainās strauji - pakāpienveidā, kas pat mani pārsteidza nesagatavotu. Vēl tās ūdens strūklas, kas šaujas laukā no visām malām, pat no paša mazā slidkalniņa ik pa laikam bērnam uz galvas palaiž dušu. Tas viss kopumā tādu nepilnus 3 gadus vecu bērnu var pa galam samulsināt. Lielajā baseinā toties varēja papeldēt ar riņķi. Tika iemēģināta arī lēnākā truba, bet tā kā arī no tās braucot mēs abi pagājām zem ūdens, tad trubu prieki ar to arī beidzās. Toties karstie džakuzi patika.

Izpļunčājušies pa ūdeņiem, tālāk braucām uz Bērnu pilsētiņu. Oi......uz kuru pusi skriet, ko darīt, viss tik daudz un forši visām vecuma grupām - no pavisam maziem bērniņiem līdz skolniekiem. Daudz dažādas atrakcijas, trubas, slidkalniņi..... un tas viss par baltu velti! Tikai par batutu un riteņeim (bagijiem?), zirdziņiem gan jāmaksā.

2.diena - Ūdens piedzīvojumu parks - tur gan bērnu baseins bija kā reizi tāds, lai tāds mazais var izbaudīt ūdens priekus bez lielām bažām. Slidklaniņš bez pārsteigumiem. Tomēr, ja kājas neklausa, vai dikti steidzas, sanākt var ne visai patīkami. Arī tur bija džakuzi, uz kuru ik pa laikam bija jāskrien papļunčāties. Un arī tur brauciens pa lielo trubu beidzās pēc vienas reizes, lai gan tikai apšļakstījās.

Pēc kārtīgas peldes laiks Fantāzijas parka iekarošanai. Uh un ah, cik to atrakciju daudz! Ar laiku tiek iekarotas jo lielākas virsotnes.

3.diena - Mazbānītis - izmetam mazo apli, kas ilgst nepilnas 10min. Pēc tam - Piedzīvojumu parks - braucam ar bampermašīnu, bamperlaivu, šļūcam ar pūsli no kalna - ar to visu pietiek pa vienai reizei. Izmēģinam arī autoskolu, bet mans ziķeris vēl nav spējīgs spiest pedāli+stūrēt+skatīties kur brauc. Vislabāk tur viņam patika traktors, kur iemetot 1Eur, var rakt. Arī tur stāvošais grābeklis izrādījās pietiekami interesants agregāts ar ko padarboties. Secinājums - tomēr tik maziņam bērnam tās atrakcijas laikam ir par šerpu (bet viņš jau to nezin, kamēr nav pamēģinājis!).

Tālāk dodamies uz pludmali. Tur pūš stiprs vējš un ūdens T ir nieka +12. Arī tur esošās izklaides, izņemot šūpoles, piemērotas lielākiem bērniem, kuri prot rāpelēt un kāpties kā tarzāni. Tāpēc mēs ātri vien dodamies prom uz ostas ielas promenādi, lai dodos braucienā ar kuģīti. Kuģojot bija interesanti vērot traktorus, krānus un kuģus. Un dienas noslēgumā atkal Fantāzijas parks.

4.diena - pirms došanās mājup vēl vienai atrakcijai ir laiks, un tā pēc bērna izvēles dodamies uz ūdens piedzīvojumu parku.

Ieteikumi: 1. Dodoties piedzīvojumos, vispirms noskaidrojiet darba laikus! 2. Visitventspils var nopelnīt ventus, tas jums neko nemaksās, toties kaut kur par ventiem varēsiet nedaudz ietaupīt, kā arī būs suvenīrs. Ventus var izņemt informācijas centrā ventu bankā ostas ielas promenādē. 3. TexMex ir bērnu ēdienkarte kurā visi ēdieni ir baudāmi ar acīm, t.i., no ēdiena uztaisīts kaut kas, piemēram taurenis. Citās ēstuvēs gan nebijām.

Bērnam ceļojums tik ļoti patika, ka mājās braukt nemaz negribēja! Ļoti žēl, ka nekā līdzīga nav pat Rīgā.