Brīvdienas fotogrāfijās (05.07.14.). Herborna (Herborn).

Herborna (Herborn), 35745, Hessen, Deutschland. http://www.herborn.de/de/

Herbornā ir ap 20 500 iedzīvotāju. Tā tiek uzskatīta par vienu no pilsētām, kurā ļoti labi saglabājusies senā apbūve. PIsētas vēsture tiek datēta ar 1251. gadu, kaut gan pirmo reizi dokumnetos tā tiek mināta jau 1048.gadā.

1987.gada 7.jūlijā pilsētu piemeklēja vislielākā traģēdija. Autocisterna ar 34 000 litriem degvielas, (dazādu apstākļa sakritības pēc nespējot nobremzēt astoņu kilometru garajā nobraucienā), iebraucot pilsētā apgāzās, degviela izlija un saplūda kanalizācijas sistēmā. Nezināmu iemeslu dēļ tā eksplodēja. Aizdegās 12 ēkas, vairāki cilvēki gāja bojā, daudzi tika ievainoti. Autocisternas avārija.

Pilsētā regulāri katru gadu notiek dažādi svētki un festivāli. Lūk daži no tiem: Rokmūzikas svētki pilsētas parkā, Zemeņu svētdiena (pirmajā jūnija svētdienā), Vīna svētki (pirmajās jūlija brīvdienās, t.i šodien rīt :D ), Vasaras festivāls (jūlija pēdējā svētdienā), Bērnu teātris pilsētas parkā (augustā), Kartupeļu svētdiena (septembra pirmajā svētdienā), Martini tirgus, Ponniju svētki (maijā, jūnijā).

Viens no senajiem pilsētas torņiem - Dillturm.
Dillturm.
Hauptstraße.
Bürgerdenkmal.
Tigus laukums (Der Marktplatz), strūklaka - Marktbrunnen. Tā datēta ar 1732.gadu. Un plāksnītes ar attālumiem līdz sadraudzības pilsētām.
Dzelzceļa stacija.
Sakoptība, sakoptība, sakoptība ...
Kanāla tilta margu rotājumi.
Leonhardsturm.
Ģērboņi uz Rātsnama sienas.
Vēsturiskā pastkaste pie Rātsnama. Piebildīšu, ka savu lielformāta vēstuli, diemžēl, šai kastē iedabūt neizdevās.
Kanalizācijas lūkas vāks ar pilsētas simbolisku attēlu.
Sestdienas krāmu tirgus.
Krāmu tirgū.
Gatavošanās ikgadējam Vīna festivālam.
Svētdiena. Vīna festivāls. Ielas vidū uz estrādes uzstājas vietējā Herdorfas Bid Band. Un mūzika bija tiešām klausāma, par ko liecināja arī lielā cilvēku atsaucība.
Pie bungām divpadsmit, trīspadsmit gadīgais BB dalībnieks.
Vecpilsēta.
Pils - Schloss Herborn.
Kāpnes uz Herbornas pili.
Pils iekšpagalms.
Schloss Herborn.
Iepriekšējā attēlā (kreisajā pusē) redzamās ēkas fasādes puse.
Evanģēliskā baznīca. Celta 1219.gadā.
Jā, ziedi, tie ir visapkārt - uz ielās, trotuāriem, balkoniem, jumtiem.
"Tier" - tulkojumā "dzīvnieks", pārējo varat iztulkot paši.
Puķes, puķes, puķes ...
Kāzu auto. Bez sevišķa šika, vienkārši un skaisti.