Izdevušais brauciens :)

Ar ko lai sāku ? Tas bija sava veidā neparasts brauciens, kur uz soļa gaidīja kādi sarežģījumi, bet, ja ļoti vēlas braukt, tad viss notiek. Sākuma braucēji bijām 8, bet, tad palikām 3 :) Februāra sakumā pirkām biļetes uz oktobri un vienlaicīgi arī pirku biļetes uz vietējo reisu ar lidkompāniju Air Asia uz Krabi. Bet par to vēlāk...Viss būtu kārtībā, bet neilgi pirms aizlidošanas, augustā ceļojuma kompānija piezvanīja, kad laiki un dienas ir mainītas un sākās neliela panika, ko nu? Jo nākamā dienā pēc ierašanās Taizemē ir jālido ar lidkompāniju Air Asia uz Krabi. Izrādījās, ka vācu kompānija LTU bija izņēmusi reisu no Berlin Tegel, lai lidotu uz Bankok Nacas tai pašā dienā, bet tika piedāvāta iespēja lidot uz Diseldorfu un tad uz Bankok . Samainot biļetes, lidojums uz turieni palika tajā pašā dienā, bet kopējā ceļojuma garums tika saīsināts par vienu dienu. Bet ar to viss nebeidzās - sākās nemieri Bankokā un septembrī tika pasludināta ārkārtas situācija valstī, bet mums taču jau bija jālido oktobrī . Daudzi no malas ieteica, lai mēs nelidojam un bija tāda sajūta, ka tikai pasmīn, ka nekas nenotiks. Rezultātā viss norimās un laimīgi tikām līdz galamērķim. Sākumā – 1.oktobrī agri no rīta ar Air Baltic lidojām uz Diseldorfu -jauka pilsētiņa, kur ir vērts samaksāt taksistam 16Euro, lai no lidostas aizved uz šķībajam mājām un tad pastaigāties pa vācu zemi. Pēcpusdiena, tad ar LTU lidojām uz Bankoku 12 stundas. Lidojuma laikā visu laiku tika piedāvāts ēst. Atlidojot Bankokā nākamajā dienā, tas ir 2. oktobrī, bija mežonīgi karsts un sutīgi kā siltumnīcā :) Tagad vajadzēja nokārtot formalitātes samaksājot 1000BTH vai 30 USD par vīzu un vienu foto kartiņu 3X4, ko iesniedzām, lai saņemtu vīzu un pats interesantākais bija tas, ka nebija jāmaksā par valsts atstāšanu 500THB, kā tika minēts internetā. Paņēmām taksi un devāmies uz viesnīcu 20 min. braucienā no lidostas, jo nākamā rītā bija jālido uz Krabi. Viesnīca bija tīra un apkārt bija palmu alejas un kokosa palmas. Baseinā ūdens bija ļoti silts. Vakarā sēžot un aprunājoties ar ceļojuma biedriem uz terases, varēja dzirdēt varžu koncertus. Lietus ceļojuma laikā bija tikai vēlu vakarā un arī uz neilgu laiciņu, bet nolija tā, ka cauri nevarēja neko redzēt :) Nākamajā dienā, tas ir 3.oktobrī, ar lidkompāniju Air Asia lidojām uz Krabi apmēram 1,5 stundas. Tur jau bija savādāk - tropi un saules svelme. Ceļojuma tālākais mērķis bija - Pi Pi sala (kur Di Caprio spēlēja filmā „Pludmale”)- Puketa - Krabi un tad uz Bankoku. Krabi tika apmeklēts Tīģeru templis un kristāltīrais ezers, kā arī pagulēts karstajos baseinos, braukāts ar ziloņiem un, protams, peldēšanās ļoti siltā jūrā. Pat nakti peldējos kaut sākumā bija bail no haizivīm. Daudz tika izmantotas vietējas tūrisma firmas, kur viņu noteiktās summas uz ceļojumu varēja nokaulēt vēl zemāk :) Protams, tika pirktas arī īstās pērles :) Man pat radās aizdomas par īstenumu, bet pierādīja, ka ar uguni nekūst un saspiežot ar stangām, tās izjuka par smalkām druskām. Vakaros varēja dzirdēt varžu kori , kā arī šķita, ka tālumā mauj govis, bet vietējie pierādīja, ka tās ir vardes :) Augļi un ēdiens, kā arī dažādi izstrādājumi tur ir lēti, turklāt ir iespēja arī kaulēties:) Par transportu- no salas uz salu pārvietojamies ar laivām, turklāt tajā ir jābūt vismaz 7 cilvēkiem, ja nav, jāmaksā par iztrūkstošajiem, ko arī mēs reiz piedzīvojām, bet tā vizināšanās gar kalniem, kad ūdens šļakstās Tev seja, ir kas vienreizējs. Ēdiens tur ir ļoti ass, bet var pajautāt, lai pagatavo maigāku. Taizemieši par to vien pasmīn , bet ceļojuma laikā pie ēdiena jau pierod un tas vairs nešķiet stiprs. Pats interesantākais, ka visur ir miers, nekur nebļauj, visi smaida un cilvēki ir ļoti izpalīdzīgi. Samaksu par to netiek pieprasīta, bet, piemēram, Marokā par to bija jāmaksā :) Puketā apmeklējām Zoo dārzu, kur cenā ir iekļauts viss- gan ziloņu, gan krokodilu , gan mērkaķu šovs. Izbraukājāmies ar Tuk -tuk taksi- forši ( vai jauki)maziņš, ātri brauc, bet man bija par mazu :) Krabi bijām džungļu un kalnu ielejā, kur elektrību ieslēdz tikai plkst.18 vakarā un izslēdz plkst.6 no rīta ; jauki -visur virmoja vīraku smaržas. Regreijs ari bija viena neatņemama sastāvdaļa ar Jamaikas cilvēkiem :) Bankokas centrā ir jauks akvārijs, latviski tulkojot - siāmas dvīņu māja augstceltne, kur akvārijs ir pāri galvai, tur ir vērts laiku pavadīt. 13.oktobrī lidojām jau uz Berlīni , tad uz Rīgu. Nobeigumā, ko varu pateikt - jauki ir visur, bet mājās, tomēr pie savējiem ir labāk :)