Barcelona+Montserrat kalni(Katalonija,Spanija)

Ja jums kadreiz uzrodas velme aizbraukt uz siltajam zemem,bet liekas,ka tas nav iespejams,jo nav ipashi daudz nauda.Tad varu padalities ar padomu kaa tikt lidz Spanijai un atpausties tajaa pa leeto.

Pirmkart,avio bileshu cena vispievilcigakaa medz but ,kad nav sezona,bet +25 gradi mus tachu pilniigi apmierina vai ne,tapec izmantojam jaukaas akcijas cenas ,kas ir pirms sezonas maijaa,juunija saakumaa vai septembrii,oktobrii,kad viss tur ir uzsilis(juura),bet sezona skaitaas beigusies.(aptuveni 50 euro ,kopa celjam tur un atpakalj Londona-Barcelona)

Pirms brauciet uz Barcelonu,iemetiet aci internetaa un savaciet info par sev interesejoshiem bezmaksas apskates objektiem.Piedavajums ir varen plashs.Un taa kaa planojiet budzeta celjojumu,tad viens no galvenajiem nosacijumiem-kajaas jaabuut ertiem apaviem,citadi sanaks kaa mums,jaiet taali gabali,bet kaajaas nepiemeroti apavi staigashanai un paiet nevar,un liela dalja no celjojuma prieka tika izbojata delj saposhaam kajaam.Ar visu to izstaigajam un apskatijam Barcelonu no visam puseem.Katram cilvekam ir savaadaakas intereses ko gribaas redzeet,tas lai paliek juusu pashu zinjaa.Bet mees bijaam uz daudz lieliskiem parkiem,redzeejam vinju katedraali,La Sagrada familijas divaino celtni,Truimfa arku,pilseetas pludmali,Citadeles parku ar ljoti skaisto struklaku,slaveno gajeju Ramblas ielu,vecpilseetu,centralos laukumus,ostu,tikaam pat vienaa pilseetas nomalee uz Guell parku no kura paveraas lieliska panoraama uz pilseetu un arii no citas puses uz de Montjuiic kalnu,no kura vareja verot pilseetu no cita rakursa un pie liela noguruma nobraukt lejaa uz pilseetu ar gaisa troshu vagoninju.

Temple de La Sagrada Familia

Visobligatakaa lieta,kas pilnigi noteikti jaaredz,jaadzird un jaaizbauda dveseliski ir muzikalo struklaku shovs vakaraa.Es nekad ieprieks par vinjaam nebiju paintereseejusies,respektivi nebiju noskatiijusies youtube klipinju kaa vinjas darbojas un savaa iztelee biju iedomajusies ,ka pie klasiskaas muzikas no betona izshausies pa kaadai udens struklinjai un to visu apspiidees krasainas lampas.Bet tas, ko es ieraudziiju,paarspeeja jebkuru manu izteeli,lika savilnojumaa aizrauties elpai un rezultaataa mes visa celjotaju kompanija sedejaam meemi no briinumiem,aizgraabti liidz sirds dziljumiem un nekauneejaamies no emociju asaraam aciis.Ja godiigi,tad tas ir celjojuma sirdi aizskaroshaakais moments.

Tas ir vienreizeeji meistariigs shovs,kuraa kraasu speele ar uudens pilienu daudzveidiibu un atbilstoshi piemekleetu muuziku,panjem savaa varaa ikvienu .Un piedevaam tas viss par baltu velti!

Ja esat gana azartiski un kusteeties griboshi,un gribaas redzeet vel kaadu ''odzinju''.Tad celjaties agri no riita,kapjat iekshaaa vilcienaa Manresa ,kas attiet no R5 linijas( piem.attiet no Espanya Rail Station un ne tikai) un perkat biljeti uz Montserratas klosteri.Pie pirkshanas ir 2 varianti.1)Lidz klosterim augshaa tiekat ar troshu gaisa vagoninju vai 2)augsaa paceljaties ar klinshu vilcieninju.Mes izvelejamies braukt ar troshu vagoninju pa gaisu.Cena skiet nemainijaas,mainijaas tik gala stacija,mums bija jaizkapj Aeri Montserrat.Biljetes cena turp atpakalj 19 euro,tajaa ietilpst,gan vilciens,gan troshu vagonins.

Par Montserrat klosteri sikaku info varat apskatities internetaa pashi,tas ir gana interesanti.No savas puses varu piebilst,ja kaadam dziivee kaada liela beeda,tad ejat iekshaa klosterii un tur atrodas melnaa Dievmaates statuja(ar noslepumainu un miitu pilnu vesturi),kurai pieskaroties un izsakot savu veleshanos vai lugumu ,tas tiek piepildiits!Ja neticiet,apskaties pateicibas istabu,kas pilna ar pateicibas davanaam no cilvekiem ,kuriem izteiktaa veleshanaas ir piepildiijusies.Nu mes sho iespeju neizmantojaam,jo esam no tiem ,kas juutas laimiigi un ir pateiciigi Dievam par visu kas ir jau ticis mums dots.Mees devamies izveeleeties kaapienu kalnos un izveeleejamies 10 km trasi.Un te atkal atgaadinajums visiem-luudzu esiet gudri,uzvelciet atbilstoshus apavus!Bet taadi negudrishi kaa mees ,devamies iekarot kalnus ar pludmales slopeneem kajaas.Kaa izraadiijaas tas tur skaitaas pilniibaa nepienemami.Muusu kaajaam pieversa uzmaniibu visi! Ik uz solja atskaneja gan ironijas,gan liidzjutiibas pilni komentaari.Uz mums pat bakstiija ar pirkstiem,un berni musu kajas ieraugot smeejaas,iisaak sakot atri kluvaam populaari.To visu uztveraam viegli un smejoties un ar savaam slopeneem apdzinaam ne vienu vien labi apriikotu soljotaaju.

Staigaat pa kalnu takaam tas ir iipashs prieks,jo vienu mirkli aiz piekusuma gribas nokrist uz deguna,bet nakosajaaa tu jau par to esi aizmirsis,jo tev paveras ipashi skaistas kalnu ainavas.

Slopenes godam iztureeja un brinumainaa kartaa neviena lentiite nenotruuka,toties kajaam gan neklajaas viegli,it seviski dodoties no kalna lejup,jo kaja ar visu svaru slid pa slopenes pamatu un lentite iegriezhas starp kaju pirkstiem-ui,tas bija saapiigi pie katra solja.Nu labi, tas lai nu paliek(pashu neapdomiba taa vien bija),toties briniskigie skati raugoties uz pasauli lejaa un gandariijums par godam pieveikto trasi ,noliidzinaaja visu.Un sho visu var baudiit pat visnabadzigakais celjotaajs,jo tas viss par baltu velti.

Lai Jums labi izdodas izplanot savu nakosho celojumu uz Spanijas Kataloniju un baudiit neaizmirstamus piedziivojumus!