Palma de Majorka

Varbut kadam noderes sis tas no musu celojuma uz Palmu.Mes izvelejamies turp doties maija,kad nav tik loti karsts,bet tapat var baudit sis saulainas salas burvibu.Kaut ari musu celojums ilga 5 dienas,iespaidi un patikamas atminas paliks ilgakam laikam.Izvelejamies celot ar aviokompaniju "Ryanair" no Billundas.Biletes cena ari bija pienemama 230 DKK.Tris stundu lidojums un mes jau esam Majorka.No lidostas lidz Palmas centram nokluvam ar pirmo autobusu,apmeram 30 minusu brauciens par 3 eiro/pers.Savu viesnicu bijam izvelejusies turistu iecienitaja vieta Magaluf,kas atradas nepilnas stundas brauciena no Palmas centra,kurp var noklut ar 104 vai 106 autobusu par 3,15 eiro/pers.Viesnica mums izmaksaja 900DKK uz 4 naktim.Ja velas protams bez problemam no lidostas var izmantot taksi lidz Magaluf,un tas izmaksa 40 eiro.Ar booking.com stapniecibu izvelejamies viesnicu TRH torrenova.Varbut nevaretu dot perfektas atsauksmes par so viesnicu,bet skats no numurina uz juru bija fantastisks.Siltie vakari,kaijas un turpat jura,sajuta it ka atrastos uz kuga.Turpat viesnica ir pieejams bars,baseins pie kura baudama muzika no 10-23.Paris minusu gajiena no viesnicas atrodas pludmales.Ja ir velme baudit atputu pie Vidusjuras loti ieteiktu izveleties viesnicás Magaluf vai Palmanova,jo Palmas centra nav iespejams tikt pie juras,sakara ar to ka tur parsvara ir jahtu un pramju piestatnes.Vienu no atputas dienam nolemam iepazit Palmas centru,un izmantojam hop-on,hop-off autobusus,kas iepazistina turistus ar ieverojamakajam apskates vietam.Biletes cena 24 stundu braucienam ir 17 eiro.Kopuma brauciens ilgst apmeram stundu.Ieverojamakais no visa si brauciena ir katedrale,kas atrodas pasa Palmas centra.Pats pilsetas centrs ne ar ko neatskiras no parejam pilsetam.Kada no citam atputas dienam devamies uz burvigo kalnu ciematu Valldemossu.No Palmas centra turp iespejams noklut ar 210 autobusu,par 1,85 eiro/pers.Autobusi kurse apmeram ik pec stundas,un brauciens ilgst apmeram 30 minutes.Celojuma laika nepabut Valldemosa tas ir daudz ko neredzet.Sis kalnu ciematins ir ipass ar savu mieru un ielinam.Staigajot pa so ciematu spej baudit spanu ikdienu,dzivi un ieksejo mieru.Katru maju rota krasni ziedi.Ir iespeja apskatit baznicu.Tiek piedavats ari daudzveidigs suveniru klasts.Ipasas no tam ir perlu kaklarotas.Celojot pa Majorku nevar nepieminet no augliem apelsinus,tie saja laika ir tik garsigi,ka no tiem vien var partikt,un garsa ir pavisam savadaka neka mums pieejamie lielveikalos.Atgriezoties majas parnem patikamas sajutas,kaut celojums ilga paris dienas,skiet kad ta bija atputa menesa garuma.Saules siltums,palmas un jura-Palma de Majorka,uz atkal redzesanos citu reizi!