Kaapeec tik negatiivi?

vai atieshaam jaabuut tik negatiivam aprakstot redzeeto Albaanijaa!Jaa arii es biju tur , bet ar paziistamiem albaanu draugiem, kas varbuut manu celoju padariija tieshamm loti jauku un neaizmirstamu. Tieshaam ir jaapiekriit par sliktaiem celiem, netiiriibu, cela putekliem.Bet mans celojums bija savaadaaks.es shinii valstii saskatiiju daudz laba, daudz, daudz vairak pozitiivaa nekaa negatiivaa.Burviigie dabas skati, Vidusjuuras piekraste, neiedomaajami skaisti restoraanu ar exelentu servisu, un pie tam loti leeti vairaakaart paarspeeja haosu , kas valdiija uz celiem. Cilveeki ir loti atsauciigi, laipni pret tevi, laikam jau taapeec, ka dziivo diezgan nabadziigi. Tiem , kam ir nedaudz varaak nadas , pacel degunus augshaa un uzskata tevi par nieciigu. Veikalos bija ljoti smiekliigi.visi uz tevi skataas kaa uz lelli, kaut kas nekad neredzeets. Pats labaakais- piipeet var visur: Restoraani, kafejniicas, veikali, pat valdiibas eekas.Es kaa smeekeetaaja biju ljoti apmierinaata. Par restoraana cenaam.Leeti.Vakariņas 12 cilvēkem,ieskaitot,pirmos un otros ēdienus,desertus un dzērienus izmaksāja ap 70ls. Jaa bija arii loti daudz lietu, kas latviesha aciim ir nedaudz savaadi: pa pilseetu jaaj uz zirgiem bez segliem, luksaforu nav, daudz cigaanu kas dziivo baros un ar pashiem albaaniem daudz nekontakteejas utt. bet visaa visumaa mans celojums bija loti jauks, neaizmirstams.Laikam jau tapeec , ka man apkaart bija jauki cilveeki-mani draugi. Ja zinat kaadu paziistamu albaani, kas aicina juus uz Alaaniju, tieshaam iesaku aizbraukt.Pasham uz savu galvu braukt ... buus garlaiciigi un iespadi nebuus taadi, kaadi buutu , ja brauktu ar cilveeku, kas zina apkartni.