...Turpinājums iz tēmas Itālija - Sicīlija

..turpinājums.... Šodien pamostoties mūs sagaidīja loti patīkams sauļuks. Joprojām brīnījāmies kāpēc pie jūras neviens nepeld, vien šur tur paspīd pa kādam pigmenta ķērājam. Saulainā dienā temperatūra sasilst līdz kādiem +25 točna, iespējams saulē vēl vairāk. (ja godīgi mēs arī vēl nebijām nedz peldējuši , nedz pludmalē gulējuši - vāļājāmies tepat uz terases;) Jāsaka gan, ka pludmale kas atradās mums blakus bij vien metrus 10 plata, turpat bija pirmā iela un tai blakus rindiņā smuki uzceptas mājelītes, arī mūsu dzīvokļa apartaments atradās šai pat rindelē. Giardini bijām puslīdz izgājuši cauri - vien kādus 1.5 līdz 2 km gara - šaura pilsēta kas sastāv no divām pie jūras izstieptām ielām. Nolēmām aizčāpot vēlreiz līdz līkumam ko no terases varējām redzēt pašā pilsētas nomalē un līdz kurai līdz galam īsti nebijām bijuši. Mūs nepameta sajūta, ka kaut kur taku ir jābūt tūristiem (netā lasījām, ka Giardini ir visnotal iecienīta Sicīlijas tūristu pilsēta kurā vasarā mudžot no tūristiem) un pludmalei ar visiem saulessardziņiem un un atpūtas beņķīšiem kā jau tūristu iecienītā pilsēta vajadzētu būt. Tā nu, pēc pusstundas gājiena arī ieraudzījām kaut ko līdzīgu. Nonācām līdz burvīgam līcītim no kuras pavērās jauks skats uz mūsu pilsētu un kalnu kurā atrodas Taormina. Peldētājus gan nemanījām , vien pāris desmitu saules mīļus, kas izgāzušies ķēra starus. Ja godīgi, viņi visi izskatījās pēc ne vietējiem un pēc tam jau bija dzirdama te angļu, te vācu, te franču valoda. nodomājām, ka vietējie vienkārši saules izlutināti šajā laikā vairs nemēdz peldēt. Draugs ilgi nedomājot izmetās un pofigistiski iemetās jūrā. Iespaidi. Ūdens ne īpaši silts, bet bija ok, apmēram tāds kā pie mums vasarā. Bet ļoti, ļoti sāļš. hmmzz... iespējams tādēļ neredzējām peldētājus. Neesmu peldējusi Nāves jūrā, un ticu , ka daudziem tas patīk kjipa dēļ vieglās peldēšanas jo nevar nogrimt :D bet nez, nez.. Es gan nepeldēju, vien tāpat slinki pabradāju (ūdens patīkami dzidri zils.,..:), bet draugs pēc tam lādējās, ka sajūta tāda it tā sāls lielos daudzumos būtu laizīta , un pie tam kā niršanas mīlim , šis ūdens viņam nebija īsti pie sirds. Izskatās , ka peldēšanas un sauļošanās sezona te iet uz beigām , bet sauli noķert vēl var. Pa vidu gan gadās pa kādai lietainai un nomākušās dienai, tomēr .. novembrī skraidīt basām kājelēm pa pludmali vien ir smaida vērts :) ...turpinājums sekos.....