Mīlu Rīgu....

Pamostos. Atceros, ka pirmā atvaļinājuma diena vēl nesanāks gulēšanai. Sīkais jāved uz pulciņu. Nu neko, līdz pēdējam brīdim novelku, kad tiešām atkal jāceļas, jāskrien uz centru.

Kaut kā nebūt pēdējā brīdī aizbraucam uz to pulciņu. Izrādās sīkais kaut ko sajaucis un nemaz šodien nekas nenotiek. Nu, āāāāāā…… Onka piezvana kaut kam un uzzin, ka ap 2 citā vietā it kā esot.

Laiks ir un iesim cauri Rīgai uz Krastmalu. Pa ceļam uzskrējām Laimas Šokolādes muzejam. Pievienojāmies kurlmēmo ekskursantu grupiņai un paklausījāmies ēkas vēsturi, paspaidījām modernos muzeja aparātus, kur visu video parāda un pastāsta. Ar foto un video forši šie izdomājuši. Sataisījām visādas bildes un video ar končām, pēc tam internetā ar kodu var dabūt. Love is in the air....... vēl tagad skan paurī un galerijās var atrast. Nu traki tur ņēmāmies. Beigās sīkais gribēja to aparātu zemāk sataisīt un tā kā signalizācija sāka taurēt. Saskrēja bars kaut ko novērsa, bet mums laikam jau palika kauns un jātinas vien bij.

Pie Dailes teātra pats Džilindžers nogāja garām. Nu jā, skaidrs, kāpēc viņam tur tās sievas mainās. Grāmatu veikala skatlogā sīkais pamanīja grāmatu, ko, redz, Andis no klases lasa. Bija jāiet un jāskatās, kas tas par brīnumu. Grega dienasgrāmata. Saku, ka vēl jau mājās visas nav izlasījis. Punktiņa un Antons stāv un citas no mana laika. Nē, vajag un viss. Nu, labi, sen nekas nav viņam pirkts, lai tak.

Atcerējos, ka viena družka par Vērmanes parku ko teica, ka kaut kas brīvdienās tur būšot. Nogājām, nekā tāda nebija. Apdzinām vienu tūristu grupiņu, kuriem kaut kas tur cold un tā.

Uzkošana tomēr arī jau ieprasījās. Un atkal Laimas pulkstenis . Protams, McDonalds. Nē, tur var arī veselīgi ieēst. Frī kartupeļu vietā var ņemt zaļos salātiņus un zivs burgeris arī labs. Pie tam, mūzikas skolas bērni uz ielas tādu koncertu sarīkoja, ka visi dziedādami ēdām. Pie blakus galdiņa tāds kā eko itālis sēdēja un zvirbuļi pie viņa nāca no rokas ēst. Mēs drupačas uzlikām, bet kāds tik ātri atlidoja paķēra un aizlidoja. Viens veselu frī kartupeli viens pats aizstiepa. Kamēr aizgāju pēc salvetēm, sīkajam uz galda pat baloži bija salaidušies, gaiņādamies ņēmās.

Vēl bišku mūzika un tas saksofonists tik se…mmmm muzikāls. Sīkais tagad sagribēja iet arī uz mūzikas skolu, gribot tā bungas sist. Būs jau vien jāpainteresējas. Lielo kad vedu, tad kaut kas ar ritmu viņam nederēja un nepieņēma. Tagad visādus sportus iziet cauri.

Gar Melngalvju namu ejot sīkajam izbirst maisiņš un viens jautrais tūrists saķer izbirušo ūdens pudeli un kā balvu dabūjis nokliedzas – Yess. Love is in the air…… Klāt esam pie RTU, kur jau nu tiešām notiks tas šaha turnīrs. Ieejam, tur pāris cilvēki priekšā. Laikam vasara sākusies un izskatās, ka nekas nesanāks.

Neko, turpinam ceļojumu pār Akmens tiltu cauri dīvainiem pagalmiem. Kur vienā pusē Radissons, otrā koka būdeles. Baltās mežrozes tagad visās malās zied. Laukos arī tādas iestādīju. Pujenes arī jau uzziedējušas. Viena oma pie daudzstāvenes apkopj tās pujenes un mazbērns žēli saka, bet om, es gribu citur iet….

Uzvaras parkā tikko nopļauta zāle un piesēžam biški. Sīkais sāk lasīt priekšā nopirkto Grega dienasgrāmatu un sen nekas tik vienkāršs un smieklīgs nebija dzirdēts. Tālāk bērnu laukumiņā sīkais uz kādu stundu aizķērās pie visādiem ložņājoši šūpojošiem rīkiem. Turpat zālē turpināju lasīt Gregu un pat iesnaudos. Nē, viss normāli. Viena meitene nokrita no šūpolēm un vaimanas atgrieza reālajā pasaulē.

Tālāk ceļš pa Āgenskalna vēl dīvainākām ieliņām. Pie viena pagalma Lexus stāv un aiz žoga baigā mājas pagalmā šašliks cepas. Pa logu dzirdams kā onka krieviski lamājas par 65 eiro vērto nez kur izlietoto šampanieti. Turpat blakām treniņbiksēs jaunieši pie paģīša grustās.

Ha, tuvojamies mājai. Slavenajā atjaunotajā koka Kalnciema kvartālā kārtējais tirdziņš. Uz beigām gan jau iet, bet vēl kādus vietējo ražotāju brīnumus ieraugam. Rabarberu vīns, strausa desas. Žēl vai par laimi, ka tirgū kartes neņem. Par pēdējiem diviem kabatā esošiem evrikiem sanāca tādas parastas desiņas. Bet tantei visi bērni pat mājās tās ēdot, bez konservantiem ar īstu gaļu. Sīkajam tomēr labāk tas strausu desas gabaliņš patika. Tagad vakariņas ar ceptiem kartoškiem un tantes desiņām. Pie mājas tirdziņā izrādās zemenes jau pavisam pa lēto iet. Sācies zemeņu ēšanas laiks, juhūū....

Un tas vēl tikai pats brīvdienu sākums, tepat vien ap māju. Kaifs. Love is in the air….