Brīvdienas fotogrāfijās (31.05.14.). Markdorfa (Markdorf).

Markdorfa (Markdorf), 88677, Baden-Württemberg, Deutschland. http://www.markdorf.de/

Markdorfa ir maza Vācijas dienvidu pilsētiņa, 754,3 m augsto trīsstūra kalnu piekājē, netālu no Bodenezera, lielākā ezera Vācijā. Pilsētā ir mazliet vairāk kā desmi tūkstoši iedzīvotāju. Markdorfas nosaukums rakstos pirmo reizi parādās 817. gadā, bet ar 1250. gadu tā tiek dēvēta kā pilsēta. 1842.gada naktī no 10. uz 11. jūliju pilsētā plosījās ugunsgrēks, kā rezultātā daudzi palika bez savām mājvietām. Uguns izpostīja arī Sv. Nikolausa baznīcu tā, ka tās deviņi zvani nogāzās uz zemes. Līdz pat 1964.gadam, pieminot notikušo, katra gada 11.jūlijā pilsētā skanēja baznīcas zvani. Pilsētai cauri iet Jakoba ceļš. No Markdorfas līdz Jakoba ceļa galapunktam Spānijas pilsētā Santiago de Kompostela ir 2364km. Pilsēta zīmīga ar to, ka tikai un vienīgi Markdorfā 24.jūnijā tiek svinēti svētki - Hansafüratle. Svētku būtība ir nedaudz līdzīga Līgo vakaram Latvijā. Svētkos gan galveno lomu spēlē bērni, kuri īsi pirms divpadsmitiem pulcējas ugunskuru vietās visā pilsētā. Pilsētas zvaniem skanot, viņi līksmojas, staigā pa pilsētu, klauvē pie katras mājas.

Markdorfas dzelzceļa stacija.
Vēsturiskie semafori.
Alus dārzs.
Hänsel und Gretel Brunnen.
Bischofschloss. Tagad šai ēkā ir restorāns.
Untertor.
Nikolauskirche.
Šai laukumā kā ierasti notiek dažādi gadatirgi.
Tūristu informācijas centrs.
Hexenturm.
Obertorstraße und Kirche St. Nikolaus.