Dažas jaukas britu tradīcijas

Tā, kā šonedēļ notika slavenais siera ripināšanas pasākums, nolēmu apkopot dažas jaukas Britu tradīcijas, kas diktan piedien šai nopietnajai nācijai.

Siera ripināšana Kūpera kalnā

Viena veca laba tradīcija no 19. Gs. Saglabājusies anglijas pilsētiņā Glosteršīrā, kur katru gadu Kūpera kalnā notiek siera ripināšnas pasākums, kas nu jau 5 gadus ir aizliegts sakārā ar milzīgu traumatismu. Kaut pasākums ir aizliegts, tas notiek nelegāli un šogad pulcēja ap 5000 skatītāju.

Ideja tāda: vismaz 12 jauni cilvēki metas lejup pa stāvu kalnu pakaļ ripojošam siera ritulim. Tad nu dzenoties pakaļ 3.5 kilogramus smagajam siera ritulim šie jaunieši skrien, krīt, ripuļo, sasitas, lauž kaulus līdz pašai kalna lejai – 180 metrus zemāk, kur tos laipni savāc un aizved mediķi. Vai nav gudri?

un labs video no šī gada pasākuma!

Un otra tradīcija:

Slieku izvilināšana no zemes

Šī man liekas viena no jaukākajām Britu tradīcijām, kas katru gadu notiek Willaston ciematiņā un kur katru gadu notiek slieku izvilināšanas čempionāts. Šo tradīciju ieviesa tads nopietns vīrs kā Tom Shufflebotham, kurš 1980 gada 5 jūlijā no zemes izvilināja 511 slieku pusstundas laikā!

Sacensībām ir 18 noteikumi, lūk daži no tiem – katrs dalībnieks saņem zemes pleķīti 3x3 metri. Jebkāda veida mūzika var tikt lietota, lai izvilinātu slieku no zemes! Narkotikas ir aizliegtas! (tai skatā – ūdens)

Tad pēc signāla dalībnieki visvisādi mēģina tricināt, lēkāt, bakstīt, dauzīt augsni mēģinot no tās izvilināt ārā pēc iespējas vairāk slieku! Tiek lietota mūzika, bungas, dažādi pašdarīti līdzekļi ar kuru palīdzību nabaga tārps tiek "izvilināts", drīzāk izbaidīts no zemes!

Labs video, kā tas viss notiek atrodams še!