Astotais turpinājums. Elafonisos sala.

Enkura vietu Elafonisos salā mums ieteica pāris ar kuru iepazināmies Methoni. Mums šī vieta tā iepatikās, ka uzkavējāmies ilgāk nekā sākumā bija paredzēts . Izcila pludmale ar baltām smilktīm un ūdeni debess zilā krāsā. Par cik ir vēl tikai maijs un sezona vēl nav pa īstam sākusies,cilvēku pludmalē maz ,ir klusi un mierīgi. Arī taverna vēl nav atvērta un esam patālu līdz tuvākam ciematam,diemžēl mums jāsāk domāt kur uzpildīsim pārtikas krājumus ,tātad,nepieciešamība pēc civilizācijas. Žēl bija pamest salu ar fantastisko pludmali,kas vairāk līdzinās kādai Karību salai ar tās smilšaino liedagu un ir samērā netipiski Grieku akmeńainam krasta līnijām.Šī vieta paliks mums atmińā,kā mazs Paradīzes stūrītis.

Tālāk cełš turpinās lejup gar Peloponnise krastu,apbraucam pēdējo zemes ragu un sākam virzīties augšup Atēnu virzienā.Tuvākā civilizācija,kur paredzēts papildināt pārtiku un uzpildīt dīzełdegvielu ir Monemvasia.

26.maijs Monemvasia sala

Monemvasia cełvedī salīdzināta ar Gibraltāru,jo savienota ar tiltu pa kuru var nokłūt uz Peloponnise. Pati sala,kā no tāluma izskatās, ir milzīgs klints blukis. Civilizācija šeit aizsākusies 11 gs, pašā klints augšā ar uzbūvētu citadeli un ap to nelieliem cilvēku mitekłiem, kas tika uzcelti no turpat savāktiem akmeńiem. Pāris gs vēlāk,ne daudz zemāk uzbūvēja baznīcu,kas ir samērā labi saglabājusies līdz šai dienai un patreiz tiek resaurēta. Turpinot kāpienu zemāk pa akmenī brugētu taku,vai to laiku ielu,vienā salas pusē, pāris gs vēlāk izveidojas amatnieku ciemats kurā es pa īstam iemīlējos. Šī vieta gandrīz pilnīgi atjaunota no vecajām drupām,dzivojamās mājas,viesnīcas un kafejnīcas,viss celts tieši tā kā bijis tālā pagātnē. Es tur varētu pavadīt visu dienu,staigāt pa šaurajām ielińām,kāpt augšup un lejup pa akmens kāpnēm,nonākt pie ieejas durvīm un iemaldīties cilvēku pagalmos. Safotogrāfējām milzum daudz, jo visai šai vietai piemīt tāds fotogēniskums,ka vienkārši nevarējām atturēties,gribējās visu pańemt līdz fotoaparātā.

Vēlā pēcpusdienā,kad saule vairs tā nekarsēs,iesim iepirkt pārtiku. Nu kas vēl,var būt garlaicīgāks par to! Rīt no rīta paredzēts pamest Monemvasia un doties tālāk uz Ieraka.