Itālija. Ligūrija - Toskāna ar mazu līkumu caur San Marino

Komentāri par pašu ceļojumu ir pie katras bildes.

Ceļojums ilga 4 dienas/5 naktis.

Maršruts:

1. diena: Bergamo (nolaižamies pašā vakarā un paņemam mašīnu)-Breska (guļam) ~ 55 km

2. diena: ~ 220 km: La Spezia (noliekam mašīnu pie viesnīcas, kas ir pie stacijas)-Cinque Terre (ar vilcienu, kāpjot iekšā-ārā)- La Specia (guļam)

3. diena: ~ 50 km: Pisa (apskatām torni), - ~ 150 km Florenze (padzīvojamies) - ~ 70 km Arezzo (guļam)

4. diena: Arezzo (padzīvojamies) - ~ 70 km Sjēna (padzīvojamies) - ~ 40 km San Ginimjano (padzīvojamies) - ~ 280 km San Marino (guļam)

5. diena: San Marino (padzīvojamies) ~ 300 km Verona (padzīvojamies) - ~ 100 km Bergamo piepilsēta (guļam pie lidostas)

6. diena: lidojam mājās no paša rīta.

Kaut arī pēc km varētu šķist, ka patraka skriešana, tomēr ne - tas bija lēni, ar baudu un ne par ko neiepringstot :) Vienīgi San Marino varēja izlaist, bet gribējās tur vismaz vienreiz aizbraukt, savām acīm ieraudzīt. Tā kā līkums bija tā vērts.