Amsterdam, ortā daļa!

Atvadoties no savas ceļabiedru kompānijas uzsāku savu piedzīvojumu.

Bez mērķa kur doties, vietas kur palikt, un limitētām finansēm es sapakoju somu, un devos vairāku stundu pastaigā par Amsterdam. Laikapstākļi bija labi un pilsēta izskatijās iespaidīgi. Mazi tilti pāri maziem kanāliem, cilvēki ar riteņiem apkārt, soma mugurā un sejā smaids. :)

Staigājot apkārt pa pilsētu, uzdūros hostelim. Skats gan nebija tas labākais, bet par cenu 20 eiro uz nakti nebija īpaši daudz variantu. Hostelis kā hostelis, mazas gultas, mazas istabas, nekas dižš. Pirmo nakti sanāca sarunāt sev privātu istabu par to pašu cenu. Centos būt piesardzīgs, un savas mantas atstāt drošība, kā nekā pirmā nakts hostelī, un visādi šausmu stāsti dzirdēti. Plāns bija palikt uz vienu nakti un tad doties ceļā uz Vāciju, Biju sarunājis apciemot draugus no pagājušā gada ceļojuma. Žēl gan ka tik tālu netiku.

Kas gan ir ceļojums bez mazliet romantikas?

Iepriekšējā vakarā sanāca satikt interesantu sievieti no Brazīlijas, kura pirmo reizi ceļoja viena. Gados vecāka par mani, ļoti izskatīga, un strādā par stjuarti iekš TAM airlaines. Viņai tā bija pēdējā nakts Amsterdamā, un izdomājām vakaru pavadīt kopā. Apmeklējām Anne Frank muzeju, un devāmies uz jautrāko bāru Amsterdamā. Pāris dzērieni, jautrības ar karotēm (vēlāk pastāstīšu), un atvadas. Bija jau pienākusi vēla nakts/agrs rīts, un padaviju viņu līdz hotelim, nuskūpstiju, un teicu "We will meet again". Abi smaidīdami atvadijāmies un es turpināju savu piedzīvojumu. :)

Bārs! (Van Beeren)

Viennozīmīgi jautrākā vieta kur esmu bijis. Atmosfēra, stāsti, cilvēki no visādām pasaules malām, vēsture, un kaķis Pančo, kurš dzer viskiju. :D Jā tik tiešām viskiju. :D Minēju pirmstam par jautrību ar karotēm. :D Ar bārmeni priekšgalā mēs izveidojām savu mūzikas grupu. Izmantojot karotes, bāra leti, glāzes un savas balsis mēs spēlējām vecas dziesmas. Dziedājām un dejojām. Cilvēki kas gāja garām bāram skatijās ar šķibu aci, kas tur notiek, bet mēs bijām mirkļa iespaidā. Sajūtu kāda pārņēma mani ir grūti izskaidrot.

Pēc jautri pavadītas naktis, laba miega šaurajā hostelī izdomāju ka ir jāpaliek vēlviena diena. Šoreiz gan hostelī man bija jāmaina istaba, un biju kopā ar trijiem citiem ceļotājiem no Armēnijas. Hostelī laiku daudz nepavadiju, vēlējos doties un pavērot kā cilvēki dzīvo, paklausīties kādus interesantus stāstus, un vakara pusē apciemot jautro bāru.

Smoke Jesus

Cilvēki ir ļoti dažādi, un vislabākā vieta kur uzzināt vairāk ir vietējie coffee shop. Apsēžoties pie galda uzsāku sarunu ar pašpasludinātu Smoke Jesus. Ļoti atvērts un nedaudz traks cilvēks no Kalifornijas kurš Amsterdamā jau dzīvo 8 gadus. Uzrullēja lielāko kāsīti kādu esmu redzējis, nēsājot līdzi wireless skaļruni, klausoties repa mūziku, un stāstot par savu dzīvi Amsterdamā. Pēc stāstiem varēja noprast ka lielai daļai vietējo iedzīvotāju nepatīk melnādainie cilvēki, un dzīve reizēm ir grūta. Pārsteidza viņa pozitīvisms un attieksme. Neliekās ne zinis par apkārtējiem, viņš dzīvo sev, izbauda pīpēt zāli, un klausīties mūziku.

Cilvēks kas mani iedvesmoja!

Apveltīta ar vienreizēju humora izjūtu, pilna enerģijas, un vienmēr ar smaidu. Neesmu saticis vēl nevienu tik pozitīvi noskaņotu cilvēku. Viņa uztvēra katru dienu kā dāvanu, uz cik es viņu iepazinu, viņa izbaudija katru mirkli. Neuztraucoties par to ko domā citi viņa dzīvoja mirkļa iespaidā. DZiedot, dejojot, iesaistot cilvēkus sev apkārt viņa mani apbūra ar savu enerģiju un lika aizdomāties. Dzīve ir jāizbauda, un ja tev nepatīk ko dari, kur esi, ar ko esi, ir laiks ko mainīt. Katram ir ceļš dzīvē, seko ceļam, un ja nejūties laimīgs, esi nogājis no ceļa. Tagad skatos uz lietām ar savādāku skatu punktu. :)

Pēc piecām pavadītām dienām Amsterdamā es esmu uzzinājis ļoti daudz, pavadijis vienreizēju laiku, iepazinis visdažadākos cilvēkus, un ar skaidrāku skatu uz nāktni es beidzu savu ceļojumu. Cilvēki Amsterdamā dzīvo brīvi un atvērti. Viņi ir izpalīdzīgi un laipni. Es iesku katram apmeklēt šo pilsētu, būsiet pārsteigti cik daudz varat uzzināt ne tikai par pilsētu un kulturu, bet arī par sevi. Šie ir mani spilgtākie piedzīvojumi un ar domām pat atgriezšanos es begšu šo rakstu.