Vienreizējā MEXICA

Man un manai māsai bija tā iespēja pabūt Meksikā! Meksikā mēs pavadījām 2 burvīgas nedēļas. Izlidojām otrajos ziemassvētkos un Jauno gadu pavadījām Cancun, tikai janvārī atgriezāmies Latvijā. Braucām 6 cilvēki no Latvijas ar angļu kompāniju ThomsonFly. Grupa tika savākta kopā nedēļu, pusotru nedēļu pirms izbraukšanas. Bet tas mūs neatturēja no šī ceļojuma. Izlidojām otrajos ziemassvētkos, pavadījām svētkus ar ģimeni un lidojām nākamajā dienā uz Angliju. Nakti pavadījām viesnīcā un no paša rīta mūs jau gaidīja čārter reiss uz Meksiku. Ceļā pavadījām 13 stundas. Liksies, ka tas vilksies nenormāli ilgi, bet tā tas nebija. Katram bija savs ekrāniņš, kurā bija jaunākās filmas, spēles, mūzika un cits, lai vilcinātu laiku. Beigās tomēr sasniedzām Meksikas kūrorta pilsētu – Cancun. Izkāpjot no lidmašīnas varēja sajust mitrāku gaisu nekā pie mums. Izejot cauri muitai (muitā darbinieki ļoti laipni un atsaucīgi, pilnīgi prieks) izgājām ārā un tur jau pavērās iespaidīgs skats. Garas palmas, viss skaisti un galvenais, ka silts! Mūs jau gaidīja autobuss, lai nogādātu līdz mūsu viesnīcai, kur pavadījām divas nedēļas. Viesnīca nebija liela(trīs stāvi), bet beigās par to mēs ļoti priecājamies, jo viss personāls jau mūs zināja, nāca klāt un runājās. Cilvēki tur ir daudz savādāki nekā pie mums – daudz laipnāki, sirsnīgāki, interesējas vairāk par citiem. Bet bija jau vakars, kad ieradāmies savā viesnīcā un bijām ļoti noguruši, tāpēc ātri gājām gulēt. Mums ar Meksiku bija kādas 9 stundas starpība. Pamodāmies ap 6 pēc viņu laika nezinājām ko darīt. Brokastis deva tikai no septiņiem, pastaigājām pa istabiņu, pa pagalmu, kurš bija ļoti skaists ar visu baseinu un krēsliem, kur sauļoties. Man ļoti interesēja, ko viņi dos mums ēst. Bet ēdiena izvēle bija diezgan plaša, gan rīsi, gan kartupeļi (bet garšoja savādāk) augļi gan viņiem bija garšīgāki, loti sulīgi. Katru reizi kaut kas cits! Mēs arī vēlējāmies apskatīt kāda, tad izskatās Meksika, Cancun. Cancun ir divi centri – jaunais un vecais. Vienā dzīvos atpūtnieki un vienā paši iedzīvotāji. Mēs ar māsu sākumā izvēlējāmies apskatīt veco centru, pastaigājām pa ieliņā un skats ir daudz savādāks nekā atpūtnieku galā. Uzgājām uz tirgu, tas bija tik liels, ka apmaldīties var, bet galvenais, ka tevi burtiski rauj uz visām pusē. Tu nevari normāli pastaigāt, tevi sauc pie visiem pieiet. Bet galvenais tur ir kaulēties, neko nepirkt par pirmo cenu, ko pārdevējs saka. Es savu gredzenu nopirku par puscenas zemāk, nekā viņš vēlējās iegūt sākumā. Ja tevi neapmierina cena droši vari iet tālāk, viņš nāks no pakaļas un piedāvās beigās to cenu, ko Jūs piedāvājāt! Bet tirgus pilns ar visādiem suvenīriem. Bijām arī otrajā Cancun pusē, kura domāta tūristiem, bet tur tāda pati situācija, rauj tevi uz visām pusēm. Bijām apskatīt Chichen Itza, vienu no slavenākajām piramīdām, tas bija iespaidīgi to redzēt ar savām acīm. Tur mēs braucām ar autobusu, Meksikā ceļi ir ļoti taisni, tie nav tādi, kā Latvija. Taisns, taisns ceļš un gar malām džungļi, kuriem caur iziet nebūtu iespējams. Bet kad izbraucām no pilsētas, redzējām mazos ciemiņus, bet tur gan situācija pavisam savādāka. Cilvēki dzīvo koka būdiņās, elektrība nav, skats iespaidīgs. Bet ieraugot Chichen Itza bija kas iespaidīgs, agrāk, biju to visu redzējusi tikai grāmatās un pa TV.tur pavadījām kādu pus dienu, tur bija ko skatīties. Pēc tam atgriezāmies vienīgā. Esot tādā valstī gribējām iet izklaidēties. Bijām divās vispopulārākajās vietās Cancun – coco bango un basic. Man tur patika un atšķiras no Latvijas izklaides vietām, tas, ka bija iespēja dejot uz bāra letes, bārmenis pats pienāk klāt un jautā, ko jums atnest? Ik pa laikam notiek visādi akrobātikas triki gaisā vai ar lentēm, bija iespaidīgi. Vienīgais abi klubi bija ļoti pilni. Klubs Basic bija jūrā un centrāla platforma griezās un smidzināja smalks lietutiņš. Atmiņā noteikti paliks šie divi klubi ar savu orģinalitāti. Tā pat izbraucām ar kuterīti, vispirms makšķerēt (noķērām tādas zivis – nenormāli lielas) un pēc tam vizinājāmies pa lagunu. Tur ūdens bija zaļš. Izkāpām uz vienas saliņas, lasījām gliemežvākus, kurus Latvijā mums jāpērk veikalā, bet tur mēs no zemes vienkārši salasījām, un ūdens tik sāļš, ka visas acis grauza un visa āda bija sālīta ar baltiem plankumiem. Noīrējām mašīnu uz divām dienām, gribējām pabraukt kaut kur tālāk un apskatīt tieši to, ko mēs vēlamies. Mums bija kartes un visi seši devāmies ceļš. Braucām uz Tulum, Coba. Tās ir vienkārši pasakainas vietas un pa ceļam piestājām vienā ciemata, lai paskatītos, kā tur cilvēki dzīvo. Knapi bijām izkāpuši no mašīnas trīs bērneļi jau klāt. Nofotogrāfējamies ar tiem un iedevām nedaudz naudiņas par foto!  Bet nu mājiņas iespaidīgas, no koku sprunguļiem, cauri spīd! Apskatījām visu pirmajā diena, bet kaut kur jau mums vajadzēja palikt. Meklējām viesnīcu. Tas nu gan bija iespaidīgi. Atradām kaut ko līdzīgu bungalo. Pie paša okeāna, mazas būdiņas, vienā būdiņa viena gulta ar moskīta tīklu pārklāta. Okeāns visu laiku šalca. Vakarā nolēmām pasēdēt pie bāra, kad bārmenim lūdzām tekilu viņš uz mums jokaini skatījās, tur laikam nav pierasts, ka sievietes dzer – nezinu! Bet galvenais, visās vietās, kur dzērām tekilu mums deva laimu, nevis citronu ar sāli, kā pierasts pie mums Latvija. Un pie paša okeāna bija šūpolkrēsi. Skats bija skaisti, tikai aizmigt pie tās skaļās šalkoņas nu nekādi. Bet nākamajā dienā turpinājām savu ceļu apskatījām Tulum – drupas, bijām Coba. Priecājos, ka tur ļāva uzkāpt augšā. Tas sniedzās daudz augstāk par koka galotnēm, skats no augās neaizmirstams. Tas viss pašam jāredz ar savām acīm. Tad atgriezāmies viesnīcā. Un tā tās divas nedēļas nenormāli ātri pagāja. Redzējām daudz ko, ko līdz šim nebiju redzējusi. Bija pienācis laiks atgriezties mājās. Atkal mūs gaidīja garais pārlidojums no Cancun uz Angliju. Un beigās jau bijām mājās, pie mums bija augsts. cilvēki daudz vēsāki, ka Cancun muitā cilvēki pajautā, kā tev iet, kā pavadījāt brīvdienas un vēl komplimentus izsaka, tad šeit mēs neko tādu neredzējām(Latvija) diemžēl! Meksika ir tā vieta, kur es labprāt atgrieztos vēl un vēl! Bet lielāko paldies mēs sakām saviem mīļajiem vecākiem par tādu iespēju doties šajā ceļojuma!!! Paldies! Mēs Jūs ļoti, ļoti mīlam! :*