tikai tas labaakais!

Pirms braukshans man ieteica nopirkt graamatu LONELY PLANET- par Tunisiju,lai vareetu tuvaak iepaziit veesturi,dziives stilu,labaakaas vietas utt...taapeec jau biju sagatavojusies labam un sliktajam! dziivoju pilseetaa Hamammet,kas ljoti liidzinaas Eiropas pilseetam,jo ir specializeejsies tieshi tuurismam!Pilseetaa tu vari justies briivi un bez musulmanu likumiem! Pilseetaa ir ljoti laba satiksme visos virzienos...pludmale ljoti laba(iznjemot uzbaaziigos tirgotajus,bet biznes ir bizness,ja labi maki atteikt pirmajaa dienaa-tad atlikusho laiku tev liks mieru) Naudu shoppingam daudz nevajag-iznjemot suveniiriem,jo paarsvaraa tur tirgo tikai GUCCI,D&G,LACOSTE utt...bet nu saprotat pashi,ka tiiraakie viltojumi,kas redzami jau pa gabalu... Ieteiktu noteikti braukt divu dienu ekskursijaa uz Saharas tuksnesi,jo tur ir ko redzeet un piedziivjumi paliks atmainjaa uz muuzhu,kaa arii dziivesstils dienvidos ir pilniigi savaadaaks... vieteejie ir ljoti draudziigi,laiks tur tieshaam ir silts un vakari ir patiikami veesi...(istabas nau karstas naktii,ka nevar paguleet) Ieteiktu braukt juunijaa vai septembrii kaa man pastaastiija vieteejie tas ir labaakais laiks,jo nau par karstu! Lai jums veicas! ps.noteikti aizbraukshu veel kaadu reiziiti!iedegumu var dabuut ljoti skaistu!:)