Gatavojoties ceļjojumam uz Indiju - vīza Rīgā.

Par cik šajā domubiedru grupā ir nesaprotams moderators, kas ir izvācis vienas kundzītes iepriekšējo ceļojumu aprakstu par ceļošanu uz Hotel de Rome pēc indijas vīzas, tad nopublicēšu vēlreiz informāciju par Indijas vīzas saņemšanu. Par cik moderators droši vien galīgi nav nekāds ceļotājs, tad viņam šī jautājuma būtība galīgi nav saprotama - tamdēļ piedosim viņam šos nelāgos darbus, jo viņš nezin ko dara. Tātād! Ja kāds vēlas saņemt indijas vīzu, tad šo sestdien un šo svētdien Indijas konsuls būs vienīcā Hotel de Rome, kur iesniedzot iepriekš aizpildītu un izdrukātu formu: http://www.indianembassy.se/form.php un nepieciešamos pielikumus (biļešu izdrukas, 440zviedru kronas, viena bildīte, viesnīcas rezervācija - formā viesnīca ir prasīta) ir iespējams saņemt indijas vīzu. Konsuls šādus pasākumus Latvijas pilsoņiem rīkot reizi vai divas reizes gadā. Sou... - "šo ceļojumu" var dzēst ārā pēc tuvējām brīvdienām. Bet pagaidām LŪDZU ļausim cilvēkiem aizceļot līdz Hotel de Rome, kas būs pirmā daļa viņu ceļojumos! Pretējā gadījumā viņiem vīza būs jāsaņem car stokholmu - un tas ir bagais gemorojs! Tālāk pārkopēšu detalizētu informāciju, ko šodien saņēmu: Embassy of India Stockholm *** This is to inform you that a Consular Camp of this Embassy will be held in Hotel de Rome, Riga on October 18 and 19, 2008 (Saturday and Sunday). Timings will be as under : October 18, 2008 1000 hrs to 1300 hrs 1400 hrs to 1700 hrs October 19, 2008 1000 hrs to 1300 hrs 1400 hrs to 1700 hrs Kindly note the following : (i) The visa fees are required to be paid in Swedish Kroner in cash. (ii) The Embassy has discontinued the use of old visa application forms. A new visa application form with some additional features has been introduced. The new form is available in Embassy’s website www.indianembassy.se (iii) The new form is to be completed on-line. Consequently, neither blank visa application form will be distributed nor handwritten applications would be accepted by the officials of the Consular Camp. (iv) After completing the form on-line, the applicants are required to take a print, sign it and submit it to the officials of the Consular Camp with their passport (in original), passport-size photograph, fees and other required documents as are necessary for the visa they apply for. (v) The Consular Camp does not have any computer facilities available for the applicants in the hotel. All visa applicants are, therefore, advised to approach the Consular Camp officials with visa applications completed in all respect beforehand. Kindly disseminate this information among interested persons. *********