Ungārijas piedzīvojumi

10 augusts.celojuma sākums izbraucam 6.00. autobus setra vizinās mūs uz Ungāriju. Sēžam,sēžam un sēžam,skatamies šausmeni.Esam izbraukuši cauri Lietuvai puzdienojam jau Polijā Žureks un Gulašovka ir tīri ēdami.Un atkal sēžam,nakts viesnīcā slovākijā.Viensnīcu sauc Černa Hora. 2.DIENA Izbraucam uz Egēru apskatam aukstos tatrus.13.10 iebraucam Ungārijā izrādās ka ir karstāks nekā es domāju 38 grādi pēc celsija.Esam egērā,aplūkojam to pēcpudienā 16.00 pusdienas ungāru gaumē ēdam tārpiņu zupu.zupa bija kā bulijons un garšoja labi.pārējie bauda arī vīnu.Dažam labam vīnu oficiants to ielej mutē.Pēc pusdienām dodamies uz meitenes ieleju.mums stāsta kā gatavo vīnus.Vēlāk čigāni par godu mums muzicē. 20.30 esam Budapeštā mūs gaida kuģitis.PILSĒTA NAKTĪ IR IESPAIDĪGA!Skaisti!Nakšņojam 4 zvaigžņu viesnīcā. 3.DIENA Brokastis fantastiskas,ēdam kamēr vai pušu plīstam.Braucam skatīt pilsētu.Mūs sagaida gids Mikolašs.Vispirms iepazīstina ar Ungārijas vēsturi.apskatam Budu un arī Peštu.Arhitektūra iespaidīga.pēcpusdienā braucam uz višegradu.seno ungāru galvas pilsētu.Skasts skats uz Donavu,iespaidīgs cietoksnis.vakarā atkal vīne degustācija.Mums par godu muzikants spēlē un dzied latviešu dziesmas.Vēlāk kāpjam kalnā lai redzētu naksnīgo Budapeštu. 4.DIENA Paiet pusotra stunda kamēr nonākam līdz Balatonam.izrādās ka sauļošanās un peldēšanās notiek aiz sētas.Izrādās ka citi kolēgi taisnību vien raxtījuši liela un sekla peļķe.ūdens peinaini pelēka tonī.nogaršojām vārītu kukurūzu-ēdama.vakarpusē braucam uz Ungāru sētu Vartanju. braucam cauri nabadzīgakajam Ungāru novadam.stepe.kukurūza,saules puķes,Žiguļi.Netālu no vartanjas mūs sagaida čikoš Ungāru zirgu puisiskurš pavada mūs līdz sētai.skaisti!lielā pajūga vizinamies pa stepi.citi garšo ūngāru šņabi(Pālink).skatamies sarainās cūkas.un ragainās aitas.es zaru čupā atrodu mazu kaķēnu līdzi tomēr nepaņēmu. rirgu šovs skan pātagu plīšķi put putekļi čikoši rāda ko māk.beigās es arī dabūnu pajāt ar zirgu. Vakariņas ungāru gaumē muzice čigāni,dejo un dzied ungāru puiši un meitenes.beigās visi dejojam un dziedam.Ceļš uz budapeštu pajiet dziedot un arī dejojot autobusā. 5.DIENA Brīvo klejojumu diena.9.30 sākam ceļojumu uz budaspeštas zooloģisko dārzu.nopērkam vienas dienas biļeti.braucam ar metro.izstāvām rindu zooloģiskajādārzā pēc biļetēm.Zooloģisko dārzu iesaku apmeklēt arī citiem ir ko redzēt.tauriņi lidzinās gar degunu ziloņi,ledus lāči un čūskas iepriecina. Šausmīgi karsts 40 grādi pēc celsija.Nolemju apmeklēt labirintusu.dodamies meklēt gides ieteikto autobusu tas mūs aizvizina budaspeštas otrā galā un nu dabūnam braukt atpakaļ(labi ka bija dienas kartes jo biļetes ira dārgas). Pēc klejojumiem apkārt mūriem mēs tomēr atrodam labirintusu. iejot iekšā ir patīkami vēss.klejojam pa neskaitāmajiem tuneļiem un pa ejām viss beidzot atrodam viina strūklaku.Mamma kaa vienmeer aplejās ar vīnu. Pēc labirintusa dodamies uz viesnīcu pārģerbties un ķemmēt veikalus.autobusam vajadzēja pienākt jau pirms 15 minūtēm bet viņš pienāca ar kavēšanos.mēs tikmēr cepāmies kā uz pannas. dodamies ķemmēt veikalus. es veikallā atstāju nopirkto pennāli un burtnīcu. Vakars ar draugiem budapeštā zilās donavas krastos. 6.DIENA Ceļš uz māju Nonākam mikolaikos.Kur 3 stundas peldamies termālajos basēnos.fantastiskas allas,pazemes straumes.IESAKU APMEKLĒT! Mūs gaida ungārijas stalaktītu allas.Bija skaisti! Naktī nonākam Polijā Čenstohovā.Naktī plosijās vētra.Pērkoni un zibeņi bija pamatīgi. 7.DIENA Braucam uz māju. Zēl ka beidzās ekskurija